بازی Microsoft Flight Simulator
مهدی ملکی

حالت VR به زودی به بازی Microsoft Flight Simulator اضافه خواهد شد

مهدی ملکی 12 آذر 1399 بدون دیدگاه
274 بازدید

بشر همیشه آرزوی پرواز در آسمان‌ها را داشته و با وجود این موضوع که امر مذکور اکنون امکان پذیر شده است، اما باز هم 99 درصد افراد نمی‌توانند به تنهایی یک هواپیما را در آسمان‌ها هدایت کنند. با عرضه بازی Microsoft Flight Simulator و مخصوصاً نسخه 2020، تمام این آرزوها به واقعیت تبدیل شد ولی آیا باز هم می‌توان به سمت تجربه‌ای واقعی‌تر حرکت کرد؟ به نظر می‌رسد که فناوری  VR بیش از آنچه انتظار داریم ما را به آینده فرو خواهد برد.

طرفداران برای مدت طولانی خواستار اضافه شدن ویژگی واقعیت مجازی به بازی Microsoft Flight Simulator بودند و اکنون مایکروسافت به خواسته آن‌ها پاسخ‌داده است و به زودی شاهد تجربه این بازی از دید VR خواهیم بود. این حالت در تاریخ 22 دسامبر یا به عبارتی 2 دی سال جاری به صورت بتا در اختیار کاربران این عنوان قرار خواهد گرفت.

دیگر موضوع قابل توجه این است که هیچ اجبار و انحصاری برای هدست خاصی صورت نمی‌گیرد و شما به وسیله تمام هدست‌های واقعیت‌مجازی از جمله خانواده‌های Oculus، Valve و … می‌توانید به تجربه جدیدترین حالت خلبانی این بازی بپردازید. این موضوع توسط مدیر اجرایی بازی Martial Bossard در جریان یکی از استریم‌های اخیرش عنوان شد و کاملاً رسمی محسوب می‌شود. همچنین طبق دیگر صحبت‌های او، این آپدیت رایگان است و بر خلاف حالت آلفا، شما حتی می‌توانید هنگام استفاده از هدست به فهرست‌های بازی هم دسترسی داشته باشید.

همزمان با تاریخ انتشار این آپدیت، هدست جدید HP با نام Reverb G2 نیز در فروشگاه‌ها عرضه خواهد شد و این مورد که تنها مدت کوتاهی پس از عرضه بازی می‌توان به تجربه VR آن دسترسی داشت، بسیار تحسین برانگیز است.

این آپدیت پیش از بروزرسان بزرگ بازی Microsoft Flight Simulator در دسترس قرار می‌گیرد؛ آپدیتی که 60 نقطه دیدنی جدید از انگلستان را به بازی خواهد افزود و همچنین ما شاهد فرودگاه‌های جدیدی در این کشور خواهیم بود.

منبع: PC Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.