Animal Crossing
مهدی ملکی

فهرست پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2020 آلمان منتشر شد؛ حضور دوباره نینتندو

مهدی ملکی 30 دی 1399 بدون دیدگاه
412 بازدید

انتشار آمار سال 2020 طی روزهای گذشته تبدیل به موضوعی عادی شده است. شما با باز کردن هر صفحه‌ای به موضوعات جالبی برخورد خواهید کرد. شاید بتوان گفت که اکنون با ورود به نسل بعدی صنعت بازی‌های ویدیویی این آمار مهم هستند و سازندگان نه تنها آمار سال گذشته میلادی، بلکه به مجموع آمار هفت سال گذشته نیز اهمیت خواهند داد. حال آمار پرفروش‌ترین بازی‌های سال 2020 کشور آلمان هم منتشر شده است.

با نگاهی به این فهرست به سادگی می‌توان دریافت که بازی Animal Crossing: New Horizons به موفقیت عظیمی دست یافته است. مهم نیست که در کجا زندگی می‌کنید، این بازی اثری در زندگی شما و یا اطرافیانتان داشته است. تایید شده است که بازی انحصاری نینتندو سوییچ با فروشی 1 میلیون نسخه‌ای، از عنوان FIFA 21 بالاتر ایستاده است. با این حال باید توجه کنیم که بازی FIFA 21 یک عنوان مولتی پلتفرم به شمار می‌آید و در ضمن آمار فروش دیجیتال Animal Crossing: New Horizons هرگز اعلام نشده است.

پرفروش‌ترین بازی‌هااز سوی دیگر با Cyberpunk 2077 روبه‌رو می‌شویم که با 500000 نسخه فروش در رده سوم و بازی  The Last of Us Part 2 و Assassin’s Creed Valhalla در رده‌های چهارم و پنجم قرار گرفته‌اند. بازی Spider-Man Miles Morales دیگر اثر انحصاری کنسول‌های خانواده پلی استیشن است که در رده ششم دیده می‌شود.

با این حال مهم‌ترین رویداد مطمئناً فروش خیره‌کننده Animal Crossing: New Horizons است. به تازگی تایید شده که این بازی به رقم باورنکردنی 26 میلیون فروش دست یافته است و حال ما تنها درباره سال 2020 صحبت می‌کنیم.

منبع:‌ Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.