Nioh 2
مهدی ملکی

فروش بازی Nioh 2 از مرز 1.4 میلیون واحد عبور کرد؛ عرضه نسخه‌های ویژه

مهدی ملکی 7 بهمن 1399 بدون دیدگاه
363 بازدید

شرکت نشر بازی‌های ویدیویی Koei Tecmo به تازگی آمار مالی سه‌ماهه سوم سال 2021 میلادی را منتشر کرده است. با نگاهی اجمالی به این آمار می‌توان ارقام فروش بسیاری از بازی‌های مورد نشر آن را متوجه شد. در حقیقت بازی Nioh 2 ساخته استودیو تیم نینجا که توسط این ناشر منتشر شده، از فروش 1.4 میلیون واحدی عبور کرده و به موفقیت جذابی دست یافته است. در حالی که سه DLC داستانی مجزا برای اثر مذکور منتشر شده است، ظاهراً هنوز هم فروش نسخه پایه قابل توجه است.

از سوی دیگر می‌توان به بازی Atelier Ryza 2: Lost Legends and the Secret Fairy اشاره کرد که پیش‌تر در ماه دسامبر سال 2020 میلادی در ژاپن و آسیا عرضه شد و تاکنون موفق به فروش 220000 واحدی شده است. نسخه پایه بازی مذکور هنگام عرضه طی 11 ماه موفق به فروش 500000 واحدی در مناطق مورد بحث شد. در حالی که همین نسخه طی ساعت‌های آتی در پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی اسیتشن 5 برای کاربران آمریکا و اروپا منتشر خواهد شد، انتظار می‌رود که استقبالی نسبتاً مشابهی در فروش صورت گیرد.

ناشر یاد شده طی هفته آینده بازی Nioh 2: The Complete Edition را برای پلی استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد کرد و از این لحاظ با بازه زمانی شلوغی مواجه شده است. افزون بر این Nioh 2 Remastered هم به این فرایند اضافه خواهد شد و باید منتظر عملکرد آن باقی ماند. این ویرایش‌ها از رزولوشن 4K و فریم‌ریت 120 روی پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی و پلی استیشن 5 بهره خواهند برد.

منبع: Gaming bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.