بازی Fall Guys Ultimate Knockout
مهدی ملکی

دو اسکین جدید از بازی DOOM برای عرضه در Fall Guys: Ultimate Knockout معرفی شد

مهدی ملکی 19 دی 1399 بدون دیدگاه
502 بازدید

آخرین بازی استودیو Medaitonic یعنی Fall Guys: Ultimate Knockout با عرضه در سال پیش به موفقیت بزرگی بدل شد و بیشتر این موفقیت را مدیون ایده‌های جدید و صد البته گرافیک کارتونی خود است. با این حال گویا ما شاهد محتوایی از بازی اکشن DOOM روی این اثر بتل رویال محبوب باشیم. ما در ماه دسامبر شاهد رونمایی از اسکین DOOM Slayer برای این بازی بودیم که در ادامه افزایش پیدا خواهد کرد.

منظور از ادامه این روند، تاریخ 12 ژانویه سال جاری یا به عبارتی 23 دی‌ماه است که کاربران قادر خواهند بود به دو اسکین جدید از مجموعه بازی DOOM دست یابند؛ یکی از این اسکین‌ها با الهام از شخصیت Cacodemon طراحی شده است.

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر در میانه فصل سوم خود قرار دارد که مدتی پیش شاهد معرفی و اضافه شدن هفت مرحله زمستانی و بیش از 30 اسکین به آن بودیم. این اسکین‌ها شامل آدم برفی، گوزن شمالی،‌ پنگوين و حتی لباس‌های طلایی می‌شدند که با پیوستن محتوای جدید از DOOM، یک تغییر جهت اساسی را تجربه خواهند کرد. کاربران افزون بر این موارد، هنگام عرضه به‌روزرسانی فصل سوم به محتوایی دست یافتند که طول عمر آن‌ها را بهبود می‌بخشید تا به آن‌ها اجازه می‌داد که راحت‌تر به Crowns دسترسی داشته باشند.

با وجود این که فصل سوم در تاریخ 5 دی‌ماه یعنی نزدیک به دو هفته پیش در دسترس قرار گرفته است،‌ باید منتظر بود و دید که آیا استودیو سازنده محتوای بیشتری را هم در نظر دارد یا خیر.

بازی یاد شده هم‌اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 و PC در دسترس قرار دارد. هنوز خبری از نسخه‌های دیگر نیست ولی احتمال می‌رود که در آینده شاهد عرضه نسخه نینتندو سوییچ و حتی ایکس باکس وان نیز باشیم. با توجه به محبوبیت روز افزون این اثر، این احتمال بسیار نزدیک به واقعیت ارزیابی می‌شود.

منبع: Gaming bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.