بازی Fall Guys
مهدی ملکی

فصل 3 بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به زودی میزبان 7 مرحله جدید خواهد بود

مهدی ملکی 23 آذر 1399 بدون دیدگاه
935 بازدید

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout به تازگی در مراسم The Game Awards 2020 یک نمایش جذاب داشت که به تعریف ویژگی‌های فصل جدید آن می‌پرداخت؛ با اینکه نمایش ذکر شده فاقد هرگونه گیم‌پلی بود اما نباید نگران این موضوع باشیم. استودیو توسعه‌دهنده این عنوان یعنی Mediatonic به تازگی اعلام کرده است که محتوای جدید بازی چندان مخفی نخواهد بود و به زودی شاهد رونمایی‌های بیشتری خواهیم بود.

طبق اعلام سازنده یادشده، ما باید منتظر اضافه شدن 7 مرحله و همچنین بیش از 30 اسکین جدید باشیم. Mediatonic علاوه بر موارد پیشین به «سورپرایزهای شادکننده بسیار بیشتری» اشاره کرده و کاربران را مطمئن ساخته است که هنوز راه زیادی برای افشای اطلاعات جدید در پیش خواهد بود.

به هر حال چه توسعه‌دهنده این عنوان اشاره کند یا خیر، محتوای فصل سوم بازی در تاریخ 15 دسامبر یا به عبارت دیگر 25 آذر راهی پلتفرم‌های ما خواهد شد و همین امروز و فردا باید منتظر بیانیه سازندگان باشیم.

پیش از این ما اسکین‌های گوزن شمالی، آدم‌برفی و پنگوئن را در تم تعطیلات بازی مشاهده کرده‌ایم. مسلماً موارد خیلی بیشتری از کریسمس در دسترس قرار خواهند گرفت ولی به نظر شما چه مواردی؟

بازی Fall Guys: Ultimate Knockout در حال حاضر برای کنسول پلی استیشن 4 و پلتفرم PC در دسترس قرار دارد. در مراسم The Game Awards 2020 مشخص شد که بازی به فروش 11 میلیون نسخه‌ای روی PC دست یافته است و هنوز هم با محبوبیت ادامه می‌دهد. شما می‌توانید تریلر فصل جدید این بازی را در همین صفحه مشاهده کنید.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.