بازی Nioh 2
مهدی ملکی

به‌روزرسانی جدید بازی Nioh 2 منتشر شد؛ تغییرات سلاح‌های بازی

مهدی ملکی 16 دی 1399 بدون دیدگاه
569 بازدید

بازی Nioh 2 ماه پیش آخرین DLC غیررایگان خود با نام The First Samurai را دریافت کرد، با این حال استودیو Team Ninja هنوز مشغول ارائه به روزرسانی‌های مختلف است. آخرین این به‌روزرسانی‌ها با شماره 1.22 شناخته می‌شود که تغییرات را برای انواع سلاح‌ها در هنرهای رزمی به خصوصی متعادل می‌کند. علاوه بر این موارد بیشتری نیز وجود دارند که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

لیست تغییرات این به‌روزرسانی به طور کامل در ادامه افزوده می‌شود. بازی Nioh 2 هم‌اکنون برای کنسول پلی استیشن 4 در دسترس قرار دارد و مدتی بعد شاهد عرضه نسخه Nioh 2 – The Complete Edition برای پلی استیشن 5 و البته PC خواهیم بود. این نسخه به خصوص شامل تمام DLCهای پیشین و به‌روزرسانی‌هایی می‌شود که قابلیت‌های 4K و فریم‌ریت 120 هرتز را به بازی می‌آورند. بازیکنان پلی استیشن 5 علاوه بر موارد ذکر شده به یک نسخه ریمستر از ورودی اول مجموعه با نام The Nioh Collection هم دست پیدا خواهند کرد.

nioh 2تغییرات مربوط به هنرهای رزمی در به‌روزرسانی جدید بازی Nioh 2

شمشیر

Adjusted the damage when the sword martial art “Yaksha Ichimonji” is accumulated to the maximum, and speeds up the attack operation slightly.

Adjusted so that it will not be attacked by the time the attack of the sword martial art “Somaki” occurs, and speed up the attack operation slightly

دو شمشیر همزمان

Adjusted the damage of the dual wield martial art “Heavy Jumonji” upward

Adjusted the damage of the dual wield martial art “Raijin” upward

Adjusted to reduce the amount of drop when hitting an enemy with the dual wield martial art “Water Sword”

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.