دانلود بازی Ninja Gaiden Master Collection برای PC
دانلود بازی Ninja Gaiden Master Collection برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Ninja Gaiden Master Collection برای PC

پارسی گیم 20 خرداد 1400 35 دیدگاه
31,696 بازدید

دانلود بازی Ninja Gaiden Master Collection برای کامپیوتر

سری بازی‌های Ninja Gaiden یکی از عناوین قدیمی در سبک اکشن و ماجرایی بوده که شما را در نقش یک نینجای ماهر قرار داده و موج گسترده‌ای از دشمنان را به سمت شما روانه می‌کند تا همه آن‌ها را به خاک و خون بکشید. حال استودیو KOEI TECMO بسته‌ای با نام NINJA GAIDEN: Master Collection منتشر کرده که هر سه شماره این بازی محبوب را در خود جای‌داده است.

مهم‌ترین نکته در این سری بازی‌ها، گیم پلی اکشن و به‌شدت سریع آن بود. شما دائم در حال مبارزه با انواع و اقسام دشمنان هستید و با اجرای فن‌های رزمی مختلف و استفاده از سلاح‌های مخصوص نینجایی خود، همه‌چیز را از صحنه روزگار محو خواهید کرد. در Master Collection به‌جز شخصیت اصلی شما می‌توانید با 4 نینجای مؤنث دیگر هم، بازی را تجربه کنید که هرکدام سبکی نسبتاً متفاوت در مبارزات داشته و صحنه‌های متفاوت را با آن‌ها تجربه خواهید کرد.

در بازی اول درجه سختی جدیدی به اسم Hero Mode اضافه‌شده که مکانیک جدیدی را معرفی می‌کند. در Hero Mode زمانی که سطح سلامتی شما پایین باشد، به‌صورت اتوماتیک می‌توانید از حمله دشمنان جاخالی داده یا دفاع کرده و همچنین از قابلیت‌های ویژه خود به‌صورت پشت سر هم استفاده کنید. این موضوع باعث می‌شود افراد تازه‌وارد به این سری بازی‌ها نیز بتوانند به‌سادگی در آن پیشروی کنند و لذت ببرند. هرچند برای بازیکنانی که دنبال چالش هستند، درجه‌های سختی دشوارتری هم وجود دارد.

شماره دوم بازی کاراکتر شما به سلاحی با نام Dragon Sword دسترسی پیداکرده است. او با استفاده از این سلاح قابلیت‌های جدید متعددی به دست آورده و آماده است تا دوباره دشمنانش را سلاخی کند. در این شماره بخشی به اسم Ninja Race اضافه‌شده و در آن باید درزمانی مشخص و محدود، نقشه‌های بازی که مملو از دشمنان است را پیشروی کنید. سرعت و دقت در این بخش حرف اول را میزند و درصورتی‌که بتوانید به‌طور زنجیروار دشمنان را از بین ببرید، قدرتتان بیشتر می‌شود و زمان بیشتری هم برای اتمام مرحله در اختیار شما قرار خواهد گرفت. نکته دیگر در این شماره این است که به‌جز کاراکتر اصلی شما می‌توانید دو نینجای دیگر را هم کنار خود همراه کنید و در مواقع ضروری جای کاراکتر اصلی را با آن‌ها عوض کرده و مبارزات را ادامه دهید.

شماره سوم بازی شاید سخت‌ترین شماره آن باشد زیرا مکانیک‌های جدید زیادی در مبارزات آن اضافه‌شده است. در نقشه‌های بازی آیتم‌های مخفی‌ای با نقش اسکلت وجود داشته که مانند یک دروازه عمل می‌کنند و شما را به منطقه‌ای جدید برده که Test of Valor نام دارد. در این منطقه، شما چالش‌برانگیزترین مبارزات را با دشمنان سرسخت سری Ninja Gaiden تجربه خواهید کرد. همچنین در این شماره شما با جمع‌آوری آیتم‌هایی با نام Golden Scarabs می‌توانید امتیازهای ویژه‌ای برای ارتقا سلاح‌ها و تجهیزات خود به دست آورید. هم‌چنین قابلیت‌های جدیدی مانند Meditation که سطح سلامتی شما را بازمی‌گرداند در این شماره به بازی اضافه‌شده است.

تجربه بازی Ninja Gaiden لحظاتی به‌شدت سرگرم‌کننده و مهیج را برای شما رقم خواهد زد. حال که می‌توانید هر سه شماره این بازی را در قالب یک عنوان داشته باشید، وقت را هدر نداده و برای تبدیل‌شدن به یک نینجای واقعی خودتان را آماده کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Sekiro: Shadows Die Twice را نیز بررسی کنید.

توجه: برای اجرای بازی کنترلر نیاز است و از موس و کیبورد پشتیبانی نمی‌شود.

در ادامه برای دانلود بازی Ninja Gaiden Master Collection با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10, 64bit
Processor: Intel Core i3 4130 or over
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970 VRAM 4GB or over, AMD R7 370 VRAM 4GB or over
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c or above & 16 bit stereo, 48KHz WAVE file can be played
Additional Notes: Resolution & Frame rate: 1920 x 1080, 60fps This game does not support playing by using a Direct input device.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows® 10, 64bit
Processor: Intel Core i5 4460 or over, AMD Ryzen5 1400 or over
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1060 VRAM 6GB or over, AMD RX 580 VRAM 8GB or over
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 20 GB available space
Sound Card: DirectX 9.0c or above & 16 bit stereo, 48KHz WAVE file can be played
Additional Notes: Resolution & Frame rate: 3840 x 2160, 60fps This game does not support playing by using a Direct input device.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Enjoy 3 games from the NINJA GAIDEN series in this one title.
Each title is still just as fun as you remember while providing the same high speed action of the original releases. Look forward to heated battles with fearsome opponents!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 3.66 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.1 از میانگین رای 15 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Ninja Gaiden Master Collection در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Ninja Gaiden Master Collection نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Ninja Gaiden Master Collection کرک شده است ؟

بله. بازی Ninja Gaiden Master Collection که از قفل امنیتی دنوو بهره میبرد، توسط گروه CODEX کرک شده است. نسخه کرک شده بازی هم اکنون قابل دانلود است.

۲
حجم بازی Ninja Gaiden Master Collection برای کامپیوتر چقدر است ؟

حجم بازی Ninja Gaiden Master Collection برای کامپیوتر 11.5 گیگابایت است.

۳
آیا سیستم من بازی Ninja Gaiden Master Collection را اجرا می کند ؟

برای اجرای بازی Ninja Gaiden Master Collection شما نیاز به ویندوز 10 نسخه 64 بیت، حداقل 4 گیگابایت رم، پردازنده Intel Core i3 4130 یا بالاتر و کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 970 یا AMD R7 370 دارید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Ninja Gaiden Master Collection را بررسی کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 35 دیدگاه
  • Avatar

    Hamid

    مهمان

    سلام آیا برای تجربه ی این بازی باید حتما دسته داشت؟
    یا باموس کیبورد هم میشه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    من ۴۸ سال سن دارم و بازی نینجا گایدن میتونم بگم بخش اعظمی از زندگی نیم قرن بندرو در بر داره فقط تنها درخواستم در حال حاضر اینه که آیا امکان اجرای نسخه کنسولی توی اندروید هست راهنمای کنید با سپاس
    اما هیچ جوابی دریافت نکردم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    حسن

    مهمان

    من ۴۸ سال سن دارم و بازی نینجا گایدن میتونم بگم بخش اعظمی از زندگی نیم قرن بندرو در بر داره فقط تنها درخواستم در حال حاضر اینه که آیا امکان اجرای نسخه کنسولی توی اندروید هست راهنمای کنید با سپاس

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به حسن

      پشتیبانی

      سلام
      خیر متاسفانه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 35 دیدگاه