بازی Ninja Gaiden 2
مهدی ملکی

ناشر Ninja Gaiden به دنبال معرفی بازی است که کاربران منتظرش هستند

مهدی ملکی 16 دی 1399 بدون دیدگاه
674 بازدید

هرطور که بود ما سال 2021 میلادی را پشت سر گذاشتیم و هیچ کس نمی‌داند که سال جدید چه برایمان تدارک دیده است. مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که مجموعه Nioh در سال جدید به یک استراحت طولانی مدت خواهد رفت و استودیو Team Ninja سازنده بازی Ninja Gaiden روی عناوین جدیدی مشغول خواهد شد. پیش‌تر ذکر شده بود که در 2021 شاهد رونمایی از بازی جدید استودیو خواهیم بود و این یکی از اولین تاییدیه‌های هیجان‌انگیز سال نو به شمار می‌آید.

با این که در اول خبر به احتمالات ناگوار سال جدید اشاره کردیم اما هرگز نباید دست از کار کشید و توسعه دهندگان استودیو مذکور هم به خوبی این را می‌دانند. این استودیو سال‌ها است که بازی‌های خود را با بودجه Koei Tecmo تولید و عرضه می‌کند.

حال به تازگی مشخص شده است که Koei Tecmo که بودجه عناوین دیگری نظیر Dead or Alive و Warriors را هم تامین کرده بود، برنامه‌های بزرگی در سر دارد؛ این شرکت اخیراً در مصاحبه با مجله ژاپنی معروف فامیتسو اشاره کرده که رونمایی بزرگی در کار است و این معرفی سبب می‌شود که طرفداران پیش خود بگویند «بالاخره» به حقیقت پیوست!

اگر شما هم به دنبال سرنخ بیشتری هستید، بیایید با هم بگردیم! در حال حاضر تنها سمتی که افکار کاربران حرکت می‌کند، ادامه مجموعه Ninja Gaiden از استودیو Team Ninja است. همان‌طور که اشاره شده بود، این سازنده چندین رونمایی بزرگ را در سال جاری برنامه‌ریزی کرده است که یکی از آن‌ها شاید دنباله این مجموعه قدیمی و پرطرفدار یاد شده باشد. این مجموعه پس از عرضه ناامیدکننده نسخه سوم، برای سال‌ها به فراموشی سپرده شده است.

اگر نگاهی به کلمه «بالاخره» داشته باشیم متوجه می‌شویم که چنین واژه‌ای تنها می‌تواند برای یک بازی آشنا و البته قدیمی ذکر شود که برای سالیان طولانی فراموش شده است. نظر شما چیست؟ آیا با نسخه جدید Ninja Gaiden روبه‌رو خواهیم شد؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.