دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition برای PS5
دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition برای PS5

پارسی گیم 7 بهمن 1399 4 دیدگاه
2,367 بازدید

دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition برای پلی استیشن 5

پس از موفقیت سری بازی‌های Dark Souls بازی‌های زیادی در جای پای آن‌ها قدم گذاشتند که می‌توان به بازی Nioh که نسخه اول آن با موفقیت چشمگیری روبه‌رو شد و کاملاً طرفداران این ژانر را راضی نگه داشت اشاره کرد. حال استودیو Team Ninja تصمیم گرفت دنباله‌ای برای عنوان موفق خود بسازد و به‌نوعی Dark Souls را به چالش بکشاند. درواقع آن‌ها تمام عناصر موفق بازی قبل را به‌صورت بهینه‌سازی شده در این بازی قرار داده‌اند و حتی چیزهای جدیدی نیز به آن اضافه کرده‌اند تا بیش‌ازپیش عمق بازی را بی افزایند.

داستان بازی در سال 1500 در ژاپن روایت می‌شود که کمی قبل‌تر از وقایع بازی اول است و شما در نقش فردی به نام Hide قرار خواهید گرفت که توسط افرادی برای مبارزه با Yokai ها که ارواحی هستند که در دنیای میان دنیای زندگان و مردگان سیر می‌کنند اجیرشده‌اید. در طول داستان با یک بازرگان سنگ‌های جادویی ملاقات می‌کنید که به شما قدرت مکالمه با همین ارواح قدرتمند را می‌دهد و شمارا برای محافظت از خودش استخدام می‌کند و به‌عنوان یک دوست همراهی‌تان می‌کند. ماجراجویی‌های شما زمانی آغاز می‌شود که دوست بازرگانتان باقدرت سنگ‌های جادویی‌اش، اهریمن درونتان را شکست می‌دهد و شمارا از چنگال او رها می‌سازد چراکه شما درواقع نیمه انسان و نیمه اهریمنی بوده‌اید. پس‌ازاین، شما به همراه او به دنبال بقیه‌ی سنگ‌های جادویی شروع به گشت‌وگذار در دنیای بازی می‌کنید تا نیروهای شر بیشتری را از بین ببرید و دنیا را برای انسان‌ها امن‌تر کنید.

نکته قابل‌توجه ای که نسبت به بازی اول به چشم می‌آید کاراکتر اصلی شما است. در این نسخه شما می‌توانید کاراکتر خود را بسازید و یک شخصیت پیش‌فرض برای ادامه بازی برایتان انتخاب‌نشده است که خود تنوع بیشتری را از همان ابتدا به خوردتان می‌دهد. بخش ساخت کاراکتر بسیار با دقت و جزییات فراوان طراحی‌شده و دست شما برای ساخت شخصیت دلخواهتان کاملاً باز است. گیم پلی بازی که مبارزات تاروپود اصلی آن را شکل می‌دهند بی‌نظیر طراحی‌شده و شمارا دائم با چالش‌های مختلف درگیر می‌کند که حتی وقت سر خاراندن را نیز نداشته باشید و حتی اگر حرفه‌ای‌ترین و مغرورترین بازیکن هم باشید، به فکر و نقشه‌ریزی برای هر مبازره نیازمند شوید. عناصر RPG زیادی در بازی وجود دارد و سلاح‌ها و زره‌های مختلفی با سطح‌های متفاوت که به ترتیب بارنگ‌های معروف سبز، آبی، بنفش و نارنجی تفکیک می‌شوند که هرکدام سبک مبازره خاص خود را دارند را در مراحل مختلف بازی به دست می‌آورید و از این‌همه تنوع حیرت‌زده می‌شوید. همین‌طور با شکست دادن دشمنان این شانس رادارید که روح آن‌ها را تسخیر کنید و پس از تطهیرش، از آن استفاده کنید و قدرت‌های خود را در مبارزه ارتقا دهید. مراحل بازی بسیار زیبا طراحی‌شده‌اند و یک منطقه‌ی جدید نسبت به بازی قبل نیز اضافه‌شده است که برزخ Yokai ها است و شما باید وارد این منطقه شوید و تمامی اهریمن‌های آنجا را شکست دهید که ازلحاظ بصری، بسیار زیبا و اتمسفری قوی به شما ارائه می‌دهد.

دشوار بودن چاشنی اصلی بازی‌های مشابه Dark Souls است و Nioh 2 نیز از این قاعده مستثنا نیست، اما سازندگان تلاش کرده‌اند تا این نسخه را برای بازیکنانی که شاید کم‌حوصله‌تر هستند و به دنبال چالش‌های فراوان نباشند نیز لذت‌بخش کند. میزان زیادی از تجهیزات که در طول بازی به دست می‌آورید و همچنین قدرتمند شدن ساده شخصیت شما، این حس غلبه بر بازی را در شما القا می‌کند و به ادامه بازی ترغیبتان می‌کند. ازلحاظ گرافیکی و صوتی نیز با یک شاهکار روبه‌رو هستید. شاهکاری که در دنیای ژاپن باستان اتمسفری قوی از افسانه‌های ژاپنی را به خوردتان می‌دهد و شمارا در خود غرق می‌کند تا چالش‌برانگیز بودن بازی کمتر به چشمتان بیاید و همین‌طور دست شما در سبک مبارزه شخصیتتان با سلاح‌های مختلف باز است که تجربه بازی برای هر فرد متفاوت را بسته به سلیقه‌اش می‌تواند منحصربه‌فرد کند. اگر با این سبک بازی‌ها لذت فزاینده می‌برید، پیشنهاد می‌کنیم حتماً بازی‌های Dark Souls III و BloodBorne و نسخه اول بازی را بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Nioh 2 The Complete Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

A flash of light from Sohayamaru whisks the protagonist back to the past as a Visitor for the third and final time. They are brought back to the place their mother spoke of when they were very young, the land of the fabled youth that defeated an oni. Otakemaru’s past, the secret of Sohayamaru, and the truth behind the first samurai. All of these mysteries will be revealed, and the protagonist’s long journey will finally come to a climactic end.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 50.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    امین جلایر

    مهمان

    سلام. نسخه pc این بازی رو کی میذارین رو سایت؟ امروز منتشر شد. بلافاصله کرک میشه یا طول میکشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امین جلایر

      پشتیبانی

      سلام
      کرک شد

  • Avatar

    محمد

    مهمان

    سلام
    بازی های ps5 رو میشه روی ps4 اجرا کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد

      نویسنده

      سلام
      خیر