بازی Team Ninja تیم نینجا
یحیی رحیمی

تیم نینجا قبل از Rise of Ronin یک بازی دیگر منتشر می‌کند

یحیی رحیمی 22 فروردین 1402 بدون دیدگاه
367 بازدید

مدیر استودیو تیم نینجا در مصاحبه‌ای به وجود یک بازی معرفی‌نشده اشاره کرد که قرار است قبل از بازی Rise of the Ronin منتشر شد. این استودیو به‌تازگی بازی Wo Long Fallen Dynasty را منتشر کرده است و در حال کار روی دو بازی جدید است. Rise of Ronin اثری تاریخی در مورد عصر بخصوصی از ژاپن است و به‌صورت یک بازی نقش‌آفرینی جهان‌باز منتشر می‌شود.

بازی Wo Long ترکیب بخصوصی میان Sekiro Shadows Die Twice و عناوین دارک سولز بود. استودیو تیم نینجا که بیشتر به دلیل ساخت بازی Nioh 2 و عنوان مشهور نینجا گایدن شناخته می‌شود، رو به ساخت بازی‌های سولزلایک آورده است. بازی Rise of the Ronin بزرگ‌ترین اثری است که استودیو تابه‌حال شروع به ساخت کرده است. این بازی نقش‌آفرینی، دنیایی کاملاً جهان‌باز را ارائه می‌کند و قرار است به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی‌استیشن 5 منتشر شود.

فومیهیکو یاسودا، مدیر تیم نینجا در گفتگو با مجله فامیتسو به وجود یک بازی دیگر اشاره کرد. مدیر استودیو می‌گوید که آن‌ها یک بازی برای امسال در نظر دارند و به اسم و جزئیات آن اشاره نکرده است. از آنجایی که بازی Wo Long به‌طور کامل منتشر شد، این بازی نمی‌تواند مقصود مدیر استودیو باشد. ترجمه صحبت‌های یاسودا از ژاپنی به انگلیسی، نشان می‌دهد که عنوان جدید در سال 2023 منتشر می‌شود و وضعیت فعلی بازی نیز «در دست توسعه» است.

تیم نینجا بازی Rise of the Ronin

تمرکز تیم نینجا روی Rise of the Ronin است

ممکن است یاسودا به انتشار بسته الحاقی جدید برای بازی Wo Long اشاره کرده باشد. این اتفاق بدون شک در ماه‌های آتی رخ خواهد داد. فامیتسو در ادامه از مدیر استودیو تیم نینجا در مورد شایعات ساخت نینجا گایدن جدید پرسید. آقای یاسودا می‌گوید که طرفداران دچار «کج‌فهمی» شده‌اند و منظور آن‌ها این نبوده که نسخه جدید این سری را می‌سازند. تمرکز تیم نینجا کاملاً معطوف به بازی Rise of the Ronin است و آن‌ها در حال حاضر، برنامه‌ای برای بازگشت به عناوین گذشته ندارند.

بازی Wo Long Fallen Dynasty با استقبال طرفداران بازی‌های سولز مواجه شود. البته باس‌فایت ابتدایی بازی بسیاری را از این عنوان جدید راند. آپدیت جدید بازی اندکی از قدرت این باس کاست و اجازه داد تا بازی‌کنان راحت‌تر به مبارزه بپردازند. وضعیت نسخه کامپیوتر این بازی هنگام انتشار مناسب نبود و آپدیت‌های اخیر توانست آن را به پایداری برساند. بسیاری از بازی‌های جدید کامپیوتر در چنین وضعیتی منتشر می‌شوند. بازی The Last of Us Part 1 عملاً غیرقابل تجربه است و آپدیت‌های جدید، مشکل را برطرف نکرده‌اند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.