بازی Halo infinite
مهدی ملکی

عدم عرضه Halo Infinite برای ایکس باکس وان تکذیب شد

مهدی ملکی 4 دی 1399 بدون دیدگاه
331 بازدید

در روزهای اخیر به اطلاع شما رساندیم که پروفایل لینکدین یکی از توسعه دهندگان بازی Halo Infinite هیچ اشاره‌ای به نسخه ایکس باکس وان این اثر نکرده است. اگر بخواهیم کیفیت پایین نمایش‌های بازی و تاخیر آن را نیز در نظر بگیریم، این خبر همانند یک جرقه بود تا طرفداران را منفجر کند. با این حال سازندگان پیش از آن که خیلی دیر شود، موضوع عدم عرضه بازی Halo Infinite برای ایکس باکس وان را تکذیب کردند.

در توییتر از مدیر جامعه بازیبازان استودیو 343 Industries در این مورد پرسیده شد و او به سادگی با یک «خیر» و آرزوی تعطیلاتی خوب، به هواداران پاسخ داد. در حقیقت این دومین باری است که جان جونیسزک فرضیه عدم عرضه Halo Infinite برای کنسول ایکس باکس وان را تکذیب می‌کند؛ او پیش‌تر در ماه آگوست هم تایید کرده بود که بازی در سال 2021 برای تمام پلتفرم‌های در نظر گرفته شده، عرضه خواهد شد.

در این بین برخی امید داشتند که لغو نسخه نسل هشتمی بازی رخ دهد تا کیفیت کلی این اثر افزایش یابد؛ این نظرات مخصوصاً زمانی شدت گرفتند که نمایش‌های اولیه بازی یاد شده اصلاً طبق سلیقه طرفداران پیش نرفت و تبدیل به یک ناامیدی کامل شد.

به هر حال مایکروسافت و استودیو مذکور اکنون سخت در حال تلاش هستند تا این بازی را در سال 2021 برای ایکس باکس سری X، S، ایکس باکس وان و PC منتشر کنند.

مایکروسافت طی سیاست‌های چند سال اخیر خود،‌ با خرید استودیو‌های بسیار نشان داده که احترام زیادی برای مجموعه‌های انحصاری خود قائل است. در این بین آخرین نسخه از بازی‌های Halo و Gears با وجود عملکرد خوب، هنوز در حد شاهکارهایی فراموش‌نشدنی ظاهر نشده‌اند و به نظر می‌رسد که مایکروسافت هر کاری خواهد کرد تا Halo Infinite چرخه ساخت عناوین بسیار باکیفیت را به استودیوهای این شرکت باز گرداند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.