Halo Infinite
یحیی رحیمی

انتقادات زیاد از Halo 5 باعث تاخیر در انتشار Halo Infinite شد؛ بخش مولتی پلیر جدا نیست

یحیی رحیمی 4 مرداد 1399 بدون دیدگاه
394 بازدید

مایکروسافت در رویداد Xbox Games Showcase از گیم پلی بازی Halo Infinite رونمایی کرد. این بازی از سلاح هایی مشابه Halo 3 استفاده می کند و نقشه ای جهان گستر را به جای گیم پلی خطی ارایه کرده است. امروز مشخص شده است که انتقادات گسترده نسبت به کیفیت Halo 5 باعث تاخیر در تولید و انتشار بازی Halo Infinite شده است.

انتقادات سازنده برای یک بازی اهمیت زیادی دارد. مهم است که طرفداران عیب و ایراد یک بازی را به گوش توسعه دهندگان برسانند تا از تکرار اشتباهات جلویگری شود. سری بازی هیلو نسخه های مختلفی به خود دیده است اما طرفداران هیلو 5 کمتر از دیگر نسخه ها بوده است. استودیو 343 Industries با درک این نکته، کل داستان بازی Halo Infinite را از نو ساخته است تا از تکرار اشتباهات موجودlo در پلات نسخه پنجم جلوگیری شود.

این خبر در ویدیو جدید Alanah Pearce منتشر شده است. او قادر به تجربه نسخه اولیه بازی هیلو اینفینیت بوده است و شانس صحبت با چندین نفر از توسعه دهندگان بازی را هم داشته است. او در ادامه گفته است که گیم پلی نشان داده شده از بیلد اولیه بازی است. Pearce از حضور یک کورتانا جدید در بازی گفته است. اگر یادتان باشد، نسخه پنجم پایان زندگی این شخصیت بود و به نظر می رسد که یک دستیار جدید در اختیار مستر چیف قرار گرفته است تا عملکرد او را به تعادل برساند.

چند ساعت پیش، شایعه ای در مورد به تاخیر افتادن بخش مولتی پلیر بازی Halo Infinite شنیده شد و حالا این شایعه توسط مدیر روابط عمومی استودیو به نام برایان جرارد رد شده است. با توجه به اینکه تنها تریلر بخش داستانی بازی نشان داده شد، عده ای شایعه به تاخیر افتادن بخش مولتی پلیر را مطرح کردند و جرارد در توییت جدید خود گفته است که چنین چیزی درست نیست.

بازی Halo Infinite همراه Xbox Series X منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.