halo-combata-evolved
یحیی رحیمی

بازی Halo: Combat Evolved به زودی روی PC عرضه خواهد شد

یحیی رحیمی 13 اسفند 1398 بدون دیدگاه
752 بازدید

استودیو 343 Industries مدتی پیش تصمیم به عرضه بازی The Master Chief Collection روی رایانه های شخصی گرفت. به این منظور عرضه بازی Halo: Reach را شاهد بودیم و حالا به نظر می رسد که بازی Halo: Combat Evolved Anniversary نیز به عنوان بازی دوم این سری در حال عرضه برای PC است.

فعلا خبر چندان موثقی از عرضه بازی منتشر نشده است اما می دانیم که به زودی تاریخ انتشار را دریافت خواهیم کرد. استودیو بازی در کانال یوتوب بازی Halo یک تیزر کوتاه منتشر کرده است که نشان می دهد بازی Halo: Combat Evolved Anniversary به زودی به کلکسیون Master Chief اضافه می شود.

این تریلر یک دقیقه کامل است و شخصیت مستر چیف را نشان می دهد که روی پد خود نشسته است و این همان صحنه های اول بازی Halo: Combat Evolved Anniversary است و در ادامه نیز تصویر بازی را مشاهده می کنیم که به نوعی در پس زمینه قرار دارد.

در ویدیو هیچ گونه تاریخ عرضه ای از بازی یا توضیحی وجود ندارد اما به نظر می رسد که بازی Halo: Combat Evolved به زودی برای PC عرضه می شود. به احتمال زیاد به زودی تاریخ عرضه آن برای رایانه های شخصی را دریافت خواهیم کرد و بعید است که از هفته ای بیشتر طول بکشد و حتی عجیب نیست که بازی تا اخر هفته میلادی نیز برای کاربران منتشر شود.

این نسخه از بازی مدت هاست که بخش تست و آزمایش نیز قرار دارد و بازیکنان بازخوردهای خود را از این بازی به مایکروسافت ارسال کرده اند و در نتیجه مشکلات بازی نیز کاهش یافته است. در صورت دریافت خبر های بیشتر حتما آن را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. تا آن زمان می توانید نسخه Halo: Reach را بازی کنید. نظر شما در این مورد چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.