بازی Halo Infinite
مهدی ملکی

ممکن است که نسخه ایکس باکس وان بازی Halo Infinite لغو شود

مهدی ملکی 3 دی 1399 بدون دیدگاه
336 بازدید

بازی Halo Infinite قرار بود که چندی پیش به عنوان یک اثر پرچمدار و بسیار مدعی، در کنار عرضه کنسول‌های ایکس باکس سری X و S منتشر شود و برای کاربران ایکس باکس وان هم در دسترس قرار بگیرد. با این حال نمایش‌های این بازی چندان باب میل هواداران پیش نرفت و مایکروسافت تصمیم گرفت که آن را با یک تاخیر قابل توجه به بازار عرضه کند؛ حال شواهدی وجود دارد که به نظر نسخه نسل هشتمی این اثر هرگز به بازار عرضه نخواهد شد.

به تازگی در پروفایل لینکدین چاد میرشاک، طراح ارشد رابط کاربری استودیو 343 Industries که اکنون هم روی بازی Halo Infinite کار می‌کند، جزئیات جالبی دیده شده است. در حقیقت در پروفایل این شخص تنها به نسخه ایکس باکس سری X و S و پلتفرم PC بازی مذکور اشاره شده است و خبری از ایکس باکس وان نیست.

با اینکه اقدام ذکر شده شاید هیچ معنی به خصوصی نداشته و تنها یک اشتباه ساده باشد، اما فرضیه‌های بسیاری در حال شکل‌گیری هستند. برای مثال مایکروسافت در یک اقدام غیرقابل پیش‌بینی، یک سال زمان اضافه برای این استودیو در نظر گرفت تا به راحتی برنامه‌های خود را سر و سامان دهد؛ در نتیجه با توجه به اختیاراتی که این استودیو دارد، اگر عرضه نسخه نسل هشتمی را لغو کنند، چندان عجیب نخواهد بود.

ما پیش از این عرضه بازی‌های بزرگی را دیدیم که تنها به خاطر مشکلات نسخه‌های پایه خود، از دستیابی به موفقیت باز مانده‌اند؛ مثلاً بازی Cyberpunk 2077 از جمله عناوینی است که کیفیت مناسبی را روی پلتفرم PC و کنسول‌های نسل نهم ارائه می‌کند اما مشکلات فنی نسخه‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان آن بی‌شمار است.

جدای از همه موارد اگر استودیو مذکور نتواند نسخه نسل پیشین بازی را به بازار عرضه کند، تمام گفته‌های مایکروسافت مبنی بر پشتیبانی از کاربران خود، صراحتاً نقض خواهند شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.