بازی Resident evil village
مهدی ملکی

داستان کامل بازی Resident Evil Village لو رفت

مهدی ملکی 25 آذر 1399 1 دیدگاه
2,240 بازدید

مجموعه بازی‌های Resident Evil اکنون به دلیل نفوذ به سرورهای کپکام، یکی از لو رفته‌ترین مجموعه بازی‌های تاریخ به شمار می‌آیند. مدتی پیش به اطلاع شما رساندیم که هکرها موفق شده‌اند تا برخی سرور‌های این شرکت را هک کنند و اطلاعات آن‌ها را به سرقت ببرند. معمولاً روند جزئیات فاش‌شده از بازی به این صورت است که برخی از اینسایدرها به اطلاعات پشت صحنه و نحوه پیشرفت توسعه بازی پی می‌برند؛ اما این قضیه برای مجموعه Resident Evil و مخصوصاً نسخه آخر آن کاملاً فرق می‌کند. یعنی با اینکه بازی سال آینده منتشر خواهد شد اما اکنون همه‌چیز را در مورد آن فهمیده‌ایم؛ بله! تقریباً همه‌چیز.

با توجه به اینکه هکرها اطلاعات را در جهت دریافت باج نگه‌داری کرده بودند، مدت‌ها می‌گذرد که این اطلاعات بیرون از شرکت بوده است اما به امید دریافت پول، عمومی نشده بودند. به هر حال، این اطلاعات به تدریج در حال پخش شدن در سطح اینترنت هستند. یکی از این اطلاعات مربوط به دشمنان بازی بود که به تازگی به اطلاعتان رساندیم و اکنون کل روایت داستان Resident Evil Village نیز فاش شده است.

همین‌جا باید ذکر کنیم که قرار نیست ما هم همانند هکرها عمل کنیم و تمام داستان بازی و زحمات چندین ساله توسعه‌دهنگان را برباد بدهیم؛ تنها ذکر این نکته کفایت می‌کند که اکثر داستان بازی بر خلاف نسخه قبل، درون طبیعت و فضای باز رخ خواهد داد. شرکت کپکام سخت در تلاش است تا این محتویات لو رفته را از سطح اینترنت پاک کند؛ البته این عمل بسیار دشوار خواهد زیرا تقریباً‌ همه‌جا میزبان این روایت داستانی شده‌اند.

طبق همین مسائل، به نظر می‌رسد که بازی مذکور در ماه آپریل 2021 عرضه شود اما شما بهتر است که احتیاط زیادی به خرج دهید. در حال حاضر شرایط مانند زمان پیش از عرضه The Last of Us Part 2 رقم خورده است و شما قادر خواهید بود تا با یک پلک اشتباه، نقاط مهمی از داستان را متوجه شوید. به هر حال انتخاب با خودتان است.

منبع:‌ Gaming Bolt

 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    علی

    مهمان

    سلام. عکس شب و آبی هاورکرافت یک زن با بال پرندهای دو تا کفتار سمت چپ و راستش با چشمان قرمز هستند اسم عکس را می خواهم به ایمیل بفرستین لطفا.

    پاسخ دهید