یحیی رحیمی

بازی Resident Evil Village ممکن است روی Xbox One و PS4 هم منتشر شود

یحیی رحیمی 5 مهر 1399 بدون دیدگاه
546 بازدید

کمپانی Capcom با شرکت در هفته بازی توکیو، برنامه ویژه‌ای برای بازی Resident Evil Village تدارک دید و اطلاعات تازه‌ای از این بازی را به اشتراک گذاشت. همه می‌دانیم که این بازی برای کنسول‌های نسل نهم و رایانه‌های شخصی در حال ساخت است اما توسعه‌دهندگان بازی در حال تست ظرفیت سخت‌افزار کنسول‌های نسل هشتم به منظور انتشار بازی روی این دستگاه ها هستند.

تولید کننده بازی Resident Evil Village به نام تسویوشی کاندا گفته که شرکت کپکام به دنبال ارائه تجربه ترسناک بازی روی نسل فعلی کنسول‌هاست و برای همین منتظر این نسخه از بازی هم باشید. اطلاعات بیشتر توسط اکانت توییتر ژاپنی بازی منتشر شد. به نظر می‌رسد که نسخه هشتم سری بازی رزیدنت اویل روی کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی هم عرضه خواهد شد. البته استودیوهای ژاپنی با شروع نسل جدید، چند سالی به حمایت از سخت‌افزار قبلی هم ادامه خواهند داد.

استریم معرفی بازی رزیدنت اویل 8 چندان اطلاعات واضحی در اختیار ما قرار نداد و بیشتر مراسم به گپ و صحبت در مورد موضوعاتی جدا از داستان و گیم پلی بازی تعلق داشت. انتظار انتشار جزئیات زیادی در مورد داستان بازی می‌رفت اما چیزی دستگیرمان نشد. نسخه هشتم بازی به اروپا سفر می‌کند و داستان ترسناک Ethan را روایت می‌کند. استودیو سعی کرده تا این نسخه را ازلحاظ گرافیکی و داستانی منحصربه‌فرد بسازد تا روند مثبت شکل‌گرفته در نسخه هفتم و بازسازی انجام‌شده از نسخه دوم و سوم پایدار بماند.

بازی Resident Evil Village روی کنسول‌های Xbox Series X، Xbox Series S، PS5 و PC عرضه خواهد شد. شایعاتی از به مشکل خوردن روند توسعه نسخه پلی استیشن 5 بازی منتشرشده که مشخص نیست حقیقت داشته باشد. منتظر دریافت این بازی در اوایل سال 2021 میلادی باشید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.