resident evil village
یحیی رحیمی

بررسی تریلر معرفی بازی Resident Evil Village: چتر آبی، کریس ردفیلد و ترس خالص

یحیی رحیمی 23 خرداد 1399 بدون دیدگاه
2,245 بازدید

بعد از ده‌ها گمانه‌زنی و پخش شایعات مختلف بود که بازی Resident Evil 8 معرفی شد. اسم رسمی بازی Resident Evil Village توسط کپکام اعلام‌شده است و به نظر می‌رسد که تمامی شایعات قبلی در مورد این بازی درست بوده‌اند. ازآنجایی‌که اطلاعات خاصی از بازی منتشرنشده است دست به دامن بررسی سکانس به سکانس تریلر معرفی بازی شده‌ایم و این‌طور است که اطلاعاتی جالب از دل آن به دست آورده‌ایم. پس بیایید باهم آن‌ها را دوره کنیم.

خبرهای خوبی نه برای Ethan نه کریس درراه نیست

تریلر با یک جمله جالب شروع می‌شود. «داستان او به پایان نزدیک می‌شود» اتفاقات موجود در تریلر به ما می‌گویند که Ethan در نقطه جالبی از زندگی‌اش نیست. به نظر می‌رسد که به نقطه‌ای در شرف نابودی سفرکرده است و به نظر دشمنان موجود در بازی نیز ارتباطی با سلاح بیوشیمیایی موجود در نسخه هفتم دارند.

Ethan و Mia ازدواج‌کرده‌اند(احتمالاً)

در تریلر ما صدای یک زن را می‌شنویم که به نظر Mia باشد. او در حال خواندن یک شعر ترسناک با صدای بلند است: « سال‌ها پیش دختری جوان با مادرش برای چیدن توت به دل تاریکی جنگل رفتند. گریه‌های مادر در دوردست گم می‌شود و دختر نیز به‌سرعت در حال فرار است»
افشاگری‌ها حاکی از آن است که این زن و شوهر دارای دختر کوچکی نیز بوده‌اند اما ازآنجایی‌که تریلر میان خواب و واقعیت روایت می‌شود، بعید است چنین چیزی درست باشد. فعلاً این فکر را نگه‌دارید.

روستا در میانه مه، ترسناک و  زیبا به نظر می‌رسد

resident evil village

در تریلر از روستا به‌عنوان یک شخصیت نام‌برده می‌شود. به‌هرحال دنیای بازی در دل طبیعت گم‌شده اروپایی روایت می‌شود و این زیبایی در خود تریلر بازی نیز قرار دارد. جایی که ترس در کنار زیبایی به بازیکن القا می‌شود.

کودک مومیایی‌شده اهمیت زیادی دارد

resident evil village

کپکام گفته است که گذاشتن این صحنه داخل تریلر برایش بسیار سخت بوده است. این صحنه اما پر از معنی و مفهوم است. کودکی مومیایی‌شده با یک جفت پر و نوع تازه‌ای از انگل؟ موجود داخل تصویر شباهت زیادی به G-Embryo هم دارد. هرچند که ویروس G داخل تریلر حاضر نیست و بعید است این احتمال نیز درست باشد. همه‌چیز بسیار رمزآمیز است.

باید عاشق نمادها باشید

resident evil village

نمادها همیشه بخشی از طبیعت بازی رزیدنت اویل بوده است و در Resident Evil Village نیز شاهد چنین نمادهایی هستیم. درصحنه‌ای از تریلر دوباره این موجود عجیب را مشاهده می‌کنیم که این بار در دل نمادی سفید قرار دارد. به نظر او بخشی از داستان بازی خواهد بود.

آیا کودک Ethan یک سلاح بیوشیمیایی است؟

در افشاگری‌های گذشته شنیده بودیم که بچه Ethan درواقع بخشی از بازی خواهد بود. داخل تریلر نیز می‌بینیم که او حضور گرمی دارد و ازآنجایی‌که خود اثان و میا هر دو به ویروس آلوده‌شده‌اند، ممکن است که کودک آن‌ها نیز نوعی جهش‌یافته باشد.

بازهم نشان Umbrella؛ خبرهای خوبی درراه نیست!

resident evil village

به نظر می‌رسد که بازهم پای سازمان آمبرلا به بازی بازشده است. فردی که این سازمان را به راه انداخت، انگلیسی بود و آیا این روستا داخل بریتانیا قرار دارد؟ نکته‌ای که باید دقت کنیم این است که نماد موجود به رنگ آبی است. چتر آبی به‌نوعی ضد سازمان اصلی است و به دنبال پاک‌سازی آن است. به‌هرحال این نماد شومی است و مهم نیست که چه رنگی باشد، باید از آن ترسید.

جادوگری که دارای قدرت حشرات است

 

resident evil villageدر تکه‌ای از تریلر می‌توان جادوگری را مشاهده کرد که قدرت زیادی در کنترل حشرات دارد. او شباهت زیادی به شخصیت Marguerite در نسخه هفتم دارد. او می‌تواند خود را داخل ابری از حشرات پنهان کند اما هدف اصلی‌اش مشخص نیست. ممکن است او یکی از باس فایت های بازی باشد و ظاهرش نیز دقیقاً به همین می‌خورد.

آیا این فرد، Luis Sera از بازی Resident Evil 4 است؟

resident evil village

هنوز مشخص نیست اما بسیاری باور دارند که این فرد همان Luis Sera از نسخه چهارم بازی است. او یک دکتر بود که درواقع میانه بازی کشته شد. هیچ مدرکی وجود ندارد که او دقیقاً همان فرد است اما جالب خواهد بود اگر شاهد برگشتش به بازی باشیم. دیگر گزینه برای این شخصیت، دانیل فابرون است. او یکی از مغز متفکرهای بازی آنلاین Resistance است اما او هیچ تاریخچه‌ای در بازی ندارد و حضورش بی‌معنی خواهد بود.

گرگ نماها؟

بله درست می‌بینید! Warevolve ها بخشی از تجربه بازی Resident Evil Village هستند. آن‌ها هیولاهایی ترسناک هستند که مشخص نیست ماهیت اصلی آن‌ها چیست. فعلاً زیر ویروس و انگل پنهان‌شده‌اند و تنها لازم است که سلاخی‌شان کرد. این تنها دشمنان بازی نیستند و چند نوع دیگر نیز ما را به چالش خواهند کشید.

با ظاهر تازه Chris Redfield آشنا شوید

resident evil village

تابه‌حال چندین مدل از شخصیت کریس را در طول بازی‌های مختلف دیده‌ایم. نسخه هفتم کریس را در نرمال‌ترین حالت خود نشان می‌دهد و حالا بازی Resident Evil Village او را به نقطه دیگری کشانده است. به نظر او شخصیتی منفی باشد. او حالا باچند گلوله همسر ایثان را به رگبار می‌بندد و صحنه‌ای تاریک و ترسناک ایجاد کرده است. آیا او همان شخصیتی است که در تریلر می‌بینیم؟ ممکن است همه‌چیز یک کابوس ترسناک باشد و ظاهر تریلر همین را یادمان می‌آورد. پس باید با نگاهی دیگر به بازی نگاه کنیم. این تریلر مرز بین واقعیت و خیال را جاگذاشته است.

منبع: GamesRadar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.