بازی Resident Evil Village
مهدی ملکی

تصاویر جدیدی از بازی Resident Evil Village فاش شد

مهدی ملکی 24 آذر 1399 بدون دیدگاه
1,157 بازدید

بازی Resident Evil Village همزمان با معرفی کنسول پلی استیشن 5 به نمایش درآمد و به سبب نحوه عجیب روایت خود مورد توجه قرار گرفت. از آن زمان تا به حال اطلاعات چندان زیادی منتشر نشده است و ما تنها به مواردی بسنده کرده‌ایم که از طریق هک سرور‌های کپکام منتشر شده‌اند. به نظر می‌رسد اکنون هم محتوای جدیدی از این سلسله نفوذ‌ها منتشر شده‌اند که بهتر است ادامه مطلب را با دقت دنبال کنید.

متن پایین ممکن است که بخش‌هایی از بازی Resident Evil Village را با تقریب دقیقی لود دهد؛ پس اگر نگران اسپویل‌های احتمالی هستید، از خواندن ادامه متن خودداری کنید.

به تازگی توسط وب‌سایت DSO Gaming تصاویر جدیدی از بازی یادشده منتشر شده که مربوط به هک‌های اخیر است؛ این تصاویر دشمن اصلی موجود در بازی Resident Evil 7 را نمایش می‌دهد که با نام Molded شناخته می‌شدند و اکنون به نظر می‌رسد که باید منتظر بازگشت آن‌ها به قسمت هشتم هم باشیم. با این حال نکته قابل توجه این است که گویا در نسخه جدید Resident Evil شاهد گوناگونی بیشتری از این دشمنان باشیم؛ زیرا در این تصاویر برخی از این دشمنان را می‌بینیم که به شمایل اژدها یا حتی غول عجیب‌الخلقه ظاهر شده‌‌اند. این تصاویر فاش شده که شما قادر به تماشای آن‌ها در همین صفحه هستید، بیشتر به عنوانی نظیر Dark Souls شباهت دارند تا یک مجموعه قدیمی و بسیار محبوب ترسناک که آن را با نام Resident Evil می‌شناسیم.

بازی Resident Evil Village یک دنباله مستقیم بر نسخه قبلی است که شاهد برگشت اتان و میا وینترز، شخصیت‌های پیشین خود خواهد بود، بنابراین بازگشت این دشمنان هم عجیب نیست. بازی مذکور از زمان عرضه نسخه هفتم همواره مورد انتقادهای موافقان و مخالفان خود بوده است؛ به این ترتیب که بعضی از تغییر رویه بازی خوشنود هستند و برخی، دیگر آن را یک Resident Evil به شمار نمی‌آورند.

نظر شما در این رابطه چیست؟

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.