بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

نسخه نسل هشتمی بازی Cyberpunk 2077 نمرات ضعیفی را دریافت کرده است

مهدی ملکی 23 آذر 1399 بدون دیدگاه
273 بازدید

مدت کوتاهی از انتشار نقدها و نمرات بازی Cyberpunk 2077 می‌گذرد و ما شاهد میانگین بالایی هستیم؛ با این حال تمام این نمرات مربوط به نسخه PC است و هیچ میانگینی برای نسخه‌های کنسول‌های نسل هشتمی این بازی ثبت نشده بود. حالا برخی از رسانه‌ها هم اقدام به انتشار نقد نسخه‌های نسل هشتمی کرده‌اند که گویا شرایط آن‌گونه‌ای نیست که انتظار می‌رفت.

وب‌سایت فرانسوی Jeuxvideo نمره 35/100 را به بازی Cyberpunk 2077 اهدا کرده است. منتقد این بازی اینگونه دلایل خود را توضیح می‌دهد:

گشت‌وگذار در دنیای‌باز اثر اغلب دشوار و حتی غیرقابل تجربه است. این نسخه‌های نسل هشتمی بر این دلالت دارند که بازی Cyberpunk 2077 به هیچ عنوان نباید چیزی جز یک عنوان نسل بعدی باشد.

وب‌سایت GamePro Germany با دنبال کردن همان رویه مشابه نمره 68 را به بازی اعطا کرده است. این وب‌سایت با کاهش 20 واحدی نمره پلتفرم PC و اعطای نمره 68 به نسخه‌های نسل هشتمی صریحاً به مشکلات بی‌شمار بازی روی کنسول‌ها اشاره می‌کند:

لذت بازی به‌طور شدیدی به دلیل مشکلات بی‌شمار فنی تضعیف شده است؛ مشکلاتی نظیر افت فریم، گلیچ‌ها و همچنین ایراد‌های گرافیکی.

وب‌سایت PlayStation Universe به نسخه پایه بازی روی پلی استیشن 4 اشاره می‌کند و از فقدان‌های آن گله دارد:

کسانی که نسخه پلی استیشن 4 را بازی می‌کنند به دنبال این هستند که به نحوی، یک مورد لذت‌بخش در آن پیدا کنند که به تصاویر تار، افت فریم‌ریت یا جلوه‌های نه چندان جذاب منتهی نشود.

با وجود باگ‌ها و مشکلات فنی پرتعداد، میانگین امتیازات بازی روی وب‌سایت متاکریتیک هنوز عدد 90 را نشان می‌دهد اما با توجه به اینکه وب‌سایت‌ مذکور میانگین نقد‌های کمتر از 4 رسانه را در نظر نمی‌گیرد، هنوز نمره‌ای برای کنسول‌ها ثبت نشده است؛ به هر حال اگر این روند ادامه پیدا کند، شاهد تفاوت قابل توجهی بین نمره‌های پلتفرم‌های مختلف خواهیم بود.

اگر شما تا به حال موفق به تجربه نسخه نسل هشتمی بازی مذکور شده‌اید، می‌توانید مشاهدات خود را با ما در میان بگذارید؛ آیا بازی روی کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان قابل تجربه است؟

منبع: VG247 

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.