بازی The Witcher 4 نقش‌آفرینی ویچر 4
یحیی رحیمی

بازی The Witcher 4 انقلابی در عناوین نقش‌آفرینی به پا می‌کند

یحیی رحیمی 9 آذر 1402 1 دیدگاه
1,246 بازدید

استودیو سی‌دی پراجکت روز گذشته از افزایش تعداد توسعه‌دهندگان The Witcher 4 خبر داد. بیش از نصف اعضای استودیو مشغول تولید ویجر 4 هستند. کارگردان بازی به نام سباستین کالامبا در گفتگو تازه‌ای در حاشیه هفته بازی میلان به کیفیت بازی بعدی اشاره کرد. او مدعی است که ویچر جدید، فراتر از عناوین نقش‌آفرینی قبلی خواهد بود و اینکه به نقطه ورود عالی برای طرفداران جدید تبدیل خواهد شد.

کالامبا کارگردان انیمیشن بازی The Witcher 3 و سایبرپانک 2077 بود و وظیفه کارگردانی بازی جدید را هم بر عهده دارد. او در مورد ویچر 4 گفت: «می‌خواهیم مسیر مشابهی را طی کنیم، اما نمی‌خواهیم همان بازی را دوباره بسازیم. یک سری اساس و پایه داستانی داریم که باید ثابت بماند و بالاخره جهان بازی همان است و نمی‌توانیم از مرزهای آن فراتر رویم. بنابراین باید مسیر مشابهی را طی کنیم و آن را نوسازی کنیم.»

او در ادامه افزود: «واضح است که باید به علاقه گیمرهای جدید هم توجه کنیم. The Witcher 4 تا چند سال آینده منتشر نمی‌شود و زمان زیادی از بازی قبلی هم گذشته است. در نتیجه نمی‌توانیم همان طرفداران سابق را مدنظر قرار دهیم. باید یک جامعه بازی‌کنان تازه بسازیم و باید بگویم که ویچر 4، نقطه ورود فوق‌العاده‌ای برای بسیاری از گیمرها خواهد بود. همچنین طرفداران قدیمی که به دنبال ادامه دادن ماجراهای گرالت هستند را هم فراموش نکرده‌ایم.

بازی The Witcher 4 نقش‌آفرینی ویچر 4ویچر 4 فراتر از بازی‌های قبلی

کارگردان در ادامه به کیفیت بازی The Witcher 4 پرداخت: «اولویت ما شکستن مرزها و محدودیت‌های بازی است. می‌خواهیم فراتر از آنها عمل کنیم. می‌خواهیم ایده‌های تازه و خلاف بازی‌های نقش‌آفرینی فعلی را امتحان کنیم. به‌خصوص که ما برای طرفداران ژانر نقش‌آفرینی بازی می‌سازیم. نمی‌توانم زیاد صحبت کنم، اما هدف آن است که چیزی بسازیم که فراتر از ویچر 3 باشد و داستان پرشوری روایت کنیم و جریان یا گیم‌پلی مهیج و شگفت‌انگیزی بسازیم.»

برنامه سی‌دی پراجکت برای تغییر ژانر نقش‌آفرینی، ارائه آزادی عمل بیشتر به گیمرها است. آنها می‌خواهند ساخت کاراکتر و تغییر ظاهر را کاملاً تغییر دهند. در عین حال روند روایی برجای خود مانده است و همچنان شخصیت‌های دنیای ویچر را خواهیم دید. قرار نیست که بازی‌کن، شخصیت خود را بسازد و وارد آن شود. ویچر یک روند داستانی مخصوص دارد. تولید ویچر 4 با آنریل انجین 5 در حال ساخت است و کارگردان هنری بازی در مصاحبه‌ای گفته است که آنها از تمام فناوری‌های موجود برای خلق یک عنوان فوق‌العاده استفاده خواهند کرد. نظر شما در مورد بازی جدید چیست؟ چه انتظاری از The Witcher 4 دارید؟

منبع: Wccftech

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    امین

    مهمان

    بجای سایبر پانک ویچر ۴ می ساختن الان بیرون اومده بود

    پاسخ دهید