پارسی گیم

در مدت دو هفته 4 میلیون نسخه از بازی The Witcher 3 Wild Hunt منتشر شد

پارسی گیم 20 خرداد 1394 بدون دیدگاه
265 بازدید

سرانجام پس از مدت‌ها انتظار بازی The Witcher 3 Wild Hunt منتشر شد و انتظارات را برآورده کرده است. این را می‌توان از میزان فروش بازی نتیجه گرفت که بسیار عالی عمل کرده است. در حالی که تنها سه هفته از زمان عرضه‌ی این بازی نقش‌ آفرینی می‌گذرد،‌ The Witcher 3 Wild Hunt توانست در دو هفته‌ی اول عرضه‌ی خود 4 میلیون نسخه در سراسر جهان به فروش داشته باشد.

Marcin Iwinski، مؤسس استودیوی CD Projekt RED در این باره می‌گوید:

4 میلیون طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی، پولی که با تلاش بسیار آن را به دست آورده‌اند را برای خرید بازی ما صرف کرده‌اند و این نشان می‌دهد که ما در مسیر درستی قدم گذاشته‌ایم و می‌توانید مطمئن باشید که تمام این انرژی‌های مثبتی که ما دریافت می‌کنیم را برای ساخت و توسعه محتویات اضافی و بسته های الحاقی بازی استفاده خواهیم کرد تا The Witcher 3 همان بازی شود که می‌خواهید.

تا آن زمان، می‌توانید از The Witcher 3 Wild Hunt لذت ببرید و محتویات قابل دانلودی که هر هفته به صورت رایگان عرضه می‌شوند را فراموش نکنید و منتظر آپدیت‌های مستمر و افزایش راندمان بازی باشید، زیرا که ما در حال کار بر روی آن هستیم.

بازی The Witcher 3 Wild Hunt در تاریخ 19 می 2015 (29 اردیبهشت 1394) برای کنسول های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و رایانه های شخصی منتشر شد و با بازخورد بسیار خوبی از سوی منتقدان و گیمر‌ها مواجه شد. این بازی را می‌توان از هم‌اکنون جز نامزد‌های بهترین بازی سال به حساب آورد.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.