بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

صداپیشه گرالت در بازی Cyberpunk 2077 نقشی ندارد

مهدی ملکی 15 آذر 1399 بدون دیدگاه
520 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 چند روز آینده و پس از 8 سال تلاش ستودنی سازندگان، روانه فروشگاه‌های بازی‌های ویدیویی خواهد شد و به جای اتمام اخبار، تمام شایعات و موارد روز هنوز هم مربوط به او هستند. اکنون به تازگی مشخص شده است که بازی یک راهنمای 464 صفحه‌ای خواهد داشت که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود و این مسئله را یادآور می‌شود که محتوای زیادی در بازی گنجانده شده است. اما آیا صداپیشه بازی سابق استودیو CD Projekt Red جایی در این محتوا خواهد داشت؟ به نظر می‌رسد که حداقل در بازی اصلی، این‌طور نخواهد بود.

صداپیشه شخصیت Geralt of Rivia که در بازی Witcher 3 به هنرنمایی پرداخته بود، به تازگی تایید کرده است که در بازی جدید این استودیو لهستانی نقشی نخواهد داشت. Doug Cockle با اشاره به این نکته که او «هیچ دخالتی» در بازی Cyberpunk 2077 نداشته است، نظریه حضورش را کاملاً رد کرد:

صداپیشه Witcher

خیلی وقت پیش به حضورم اشاره شد ولی استودیو CD Projekt Red من را برای نقش‌آفرینی در این پروژه دخالت نداد. من نیز به گونه‌ای در این مورد ناراحت هستم. خوب؛ شاید در آینده ممکن شود.

با اینکه این صداپیشه نام‌آشنا یا بهتر است بگوییم صداآشنا در محتوای اصلی این بازی نقشی ندارد، اما با توجه به جمله آخر او می‌توان اینگونه برداشت کرد شاید صدای او را در یکی از DLCهای بازی بشنویم. از آن‌جایی که استودیو هم پیش‌تر تایید کرده است که باید منتظر محتوای بیشتری پس از عرضه باشیم پس این نظریه به کلی منتفی نیست.

با تمام این توصیفات باید ذکر کنیم که ناشر و استودیو سازنده این بازی اصلاً به دستاورد‌های گذشته خود پشت نکرده است. مدتی پیش یکی از کارمندان وب‌سایت GameSpot اشاره کرده بود که در ساعات تجربه بازی توانسته است مجله‌ای را بیابد که برای Witcher 3 عنوان بازی ماه را برگزیده بود.

به هر حال بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آذر یعنی کمتر از یک هفته دیگر برای تمام پلتفرم‌های اصلی منتشر خواهد شد.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.