بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

پس از عرضه بازی Cyberpunk 2077 منتظر معرفی بسته های الحاقی آن باشید

مهدی ملکی 8 آذر 1399 بدون دیدگاه
270 بازدید

تنها کمتر از سه هفته دیگر تا زمان عرضه بازی Cyberpunk 2077 فاصله داریم؛ استودیو CD Projekt Red چنان جو عظیمی را اطراف این بازی ایجاد کرده است که تنها یک اشتباه کوچک کافی خواهد بود تا تمام طرفداران منفجر شوند. اما اگر قضیه بر عکس شود چه؟ اگر این توسعه‌دهنده بتواند از پس تبلیغات بازی سربلند بیرون بیاید، یک محصول بزرگ را خلق کرده است که تا سال‌ها بعد قابل درآمدزایی است. به نظر می‌رسد که همین‌طور هم خواهد شد و باید منتظر بسته های الحاقی این بازی نیز باشیم.

استودیو و ناشر بازی Cyberpunk 2077 برنامه دارد که پس از عرضه این عنوان، DLC های آن را معرفی کند. این استودیو قبلاً هم اعلام کرده بود که این بازی همانند اتفاقی که برای بازی The Witcher 3 Wild Hunt رخ داد، میزبان تعدادی DLC رایگان و همچنین با کیفیت خواهد بود.

اخیراً در طی یکی از پرسش و پاسخ‌های سرمایه‌گذاران، آقای Adam Kicinski مدیر‌عامل استودیو سی‌دی پروجکت، به صحبت درباره برنامه‌های پس از عرضه Cyberpunk 2077 پرداخت:

Adam kicinskiبرنامه اولیه این بود که این اتفاق پیش از انتشار بازی رخ دهد اما با توجه به تاخیری که در روند عرضه اتفاق افتاد، ما تصمیم گرفتیم که بازی منتشر شود و پس از اینکه این عنوان را در اختیار بازی‌بازان قرار دادیم، درباره پروژه‌های آینده صبحت کنیم؛ پس معرفی DLC های بازی به پس از عرضه موکول شده است.

آقای Kicinski در ماه سپتامبر مشخص کرده بود که عرضه بسته‌های الحاقی این عنوان در مسیری قرار خواهد گرفت که آخرین نسخه مجموعه Witcher آن را پیمود. این مسیر شامل عرضه 16 آپدیت رایگان برای بازی بود که هر کدام محتوای قابل توجهی را ارائه می‌داد و همچنین دو DLC بزرگ پولی هم برای بازی منتشر شد که بعضاً در میان نامزدان بهترین بازی سال قرار گرفتند.

اگر بازی Cyberpunk 2077 بتواند همانند برادر بزرگ‌تر خود هم عمل کند، اتفاقی را رقم می‌زند که از سال 2015 تا به حال رخ نداد است. بازی The Witcher 3 پرافتخارترین بازی تاریخ محسوب می‌شود که در این بین بیش از 200 جایزه را به تصاحب خود درآورده است. همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آذر با قیمت 60 دلار در دسترس طرفداران این عنوان قرار خواهد گرفت.

منبع: Games Radar

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.