cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

Cyberpunk 2077 دارای بسته های الحاقی عظیمی خواهد بود؛ امکان پرواز؟ خیر!

یحیی رحیمی 31 خرداد 1398 بدون دیدگاه
763 بازدید

اخبار پیرامون بازی Cyberpunk 2077 پشت سر هم منتشر می شوند و تقریبا از تمام زیر و بم بازی خبردار شده ایم. اخیرا استودیو CD Projekt RED گفته است که جدیدترین بازی آن‌ها، دارای بسته های الحاقی عظیمی همانند بازی The Witcher 3: Wild Hunt خواهد بود. همچنین از مکانیسم های داخل بازی نیز صحبت شده است.

یکی از اعضای بالارتبه استودیو در مصاحبه ای جدید از آینده Cyberpunk 2077 صحبت کرده است و گفته است که قرار است محتواهای بعد از انتشار عظیمی برای این بازی عرضه شود. Alvin Liu در این مورد گفت:

ما بسته های الحاقی عظیمی را در سرمان داریم. می خواهیم که اطمینان حاصل کنیم همه چیز کامل است اما همچنین می خواهیم که دنیاهای جهان باز بسازیم. وقتی که داشتم The Witcher 3 را بازی می کردم و همه چیز را به پایان بردم، می خواستم که بدانم داستان به کجا می رود و همه به فکر چه هستند. من فکر می کنم که چنین فرصتی را برای Cyberpunk 2077 نیز ایجاد خواهیم کرد.
ما قرار نیست که محتوایی از بازی را منتشر نکنیم، ما نمی خواهیم که بخشی از داستان را جدا بگذاریم و چه می دانم در آینده آن‌ها را جدا جدا بفروشم. شما تمام بازی را همین جا دریافت خواهید کرد.

به نظر می رسد که پشتیبانی بسیار خوبی را از سوی توسعه دهندگان خواهیم داشت و Cyberpunk 2077 قطعا یک بازی فوق العاده عظیم و جذاب خواهد بود. در خبر دیگری اما گفته شده است که امکان پرواز به وسیله ماشین های پرنده وجود ندارد و ممکن است این ماشین های پرنده در مراحلی استفاده شوند اما قرار نیست که در حالت عادی آن‌ها را به پرواز درآورید و تنها راه انتقال در این بازی، با پای پیاده، ماشین و موتورسیکلت خواهد بود.

ماشین های پرنده یکی از بخش هایی است که همیشه در فیلم ها و بازی های آینده نگر به آن‌ها توجه می شود و عجیب است که قرار نیست شاهد آن‌ها باشیم و البته در این صورت نیز طراحی بازی بسیار سخت خواهد شد و همچنین گیم پلی نیز کمی عجیب و غریب خواهد بود. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.