The Last of US Part II
یحیی رحیمی

هکرها عامل اصلی درز ویدیوهای The Last of Us Part 2 بوده اند

یحیی رحیمی 15 اردیبهشت 1399 بدون دیدگاه
492 بازدید

چند هفته سختی برای طرفداران بازی The Last of Us Part 2 را سپری کردیم. این بازی دستخوش اتفاقات عجیبی بوده است و جدا از دو بار تاخیر خوردن، درز پیدا کردن داستان کامل و همچنین ویدیوهایی از گیم پلی بازی باعث واکنش خود استودیو ناتی داگ شد. سونی دیروز در اعلامیه جدید خود بیان کرد که افشاگر اطلاعات را پیدا کرده است اما هیچ صحبتی از اینکه چه کسی بوده است بیان نشد. حالا یکی از ژورنالیست های مطرح بازی های ویدیویی گفته است که هکرها عامل اصلی این افشاگری بوده اند.

Jason Schreier، خبرنگار مطرح وب سایت کوتاکو، در توییت جدید خود گفته است که با چندین توسعه دهنده از استودیو ناتی داگ و همچنین دو نفر که اطلاعات کافی در این زمینه داشتند صحبت کرده است. نتیجه این صحبت آن بوده است که اطلاعات درز پیدا کرده اخیر، توسط هکرها انجام شده است. به نظر تعدادی از هکر ها توانسته اند یک حفره امنیتی در آپدیت یکی از بازی های قدیمی استودیو پیدا کنند و از طریق آن به سرورهای بازی دست پیدا کرده اند.

در گزارش قبلی همین خبرنگار گفته شده بود که تعدادی از توسعه دهندگان قبلی بازی The Last of Us Part 2 که پیشتر روی آن کار کرده اند، عامل چنین افشاگری بوده اند. جیسون حالا باور دارد که استودیو در زمینه کارکنانش بسیار عادلانه برخورد کرده است و مشکلی در این مورد وجود نداشته است. همچنین تصاویری که نشان از تست بازی توسط توسعه دهندگان می داد نیز در مورد نسخه های بسیار ابتدایی بازی بوده است و بنابراین آن تصاویر و ویدیوها چندان اطلاعاتی در اختیار ما قرار نمی دهند.

یادتان باشد که اطلاعات اشتباه زیادی در مورد بازی The Last of Us Part 2 روی اینترنت و شبکه های اجتماعی وجود دارد و بنابراین به هر گفته ای استناد نکنید. چند روز پیش حجم فایل نصبی بازی منتشر شد و همچنین پیش خرید بازی نیز دوباره شروع شده است.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.