پارسی گیم

دانلود بازی Uncharted Drake’s Fortune برای PS3

پارسی گیم 9 مرداد 1398 7 دیدگاه
24,018 بازدید

دانلود بازی Uncharted Drake’s Fortune برای پلی استیشن 3

سال‌های گذشته ساعت‌ها پای کنسول می‌نشستیم و گذر زمان برای ما اصلاً مهم نبود. در این میان استودیو ناتی داگ بدون شک نقش فوق‌العاده بزرگی در زندگی همه بازی بازان داشت. مدیران این استودیو با شروع نسل هفتم به دنبال فرانچایز جدیدی می‌گشتند تا اینکه آخر بازی به شکل و شمایل Tomb Raider سر درآورد و اول هیچ‌کس آن را جدی نگرفت. این Uncharted بود که از دل هیچ پدید آمد و همه را دیوانه خود ساخت و به یک قهرمان جدید مبدل شد. این قهرمان ما البته برعکس تمامی قهرمانان دیگر آدمی عادی است و هیچ تفاوتی با من و تو ندارد و صحبت از سوپرمن و بتمن نیست! او یکی از نوادگان دزدان دریایی است و حالا دربه‌در دنبال پیدا کردن گنجی است که از اجدادش به او رسیده است.

داستان بازی Uncharted: Drake’s Fortune پیرامون شخصیتی جوان به اسم نیتن دریک است و این جوان سرسخت و نترس جاپای مبارزان با دلالان اسلحه و قاچاقچی‌های مواد مخدر گذشته است. او که یکی از نوادگان سر فرانسیس ظالم و دزد دریایی بزرگ است، می‌داند که میراث خانوادگی‌اش جایی جامانده است و باید آن‌ها را پیدا کند؛ اما او در این مسیر تنها نیست و افراد دیگری نیز چشم روی این گنج‌دارند و می‌خواهند هر طور شده آن را به دست بیاورند. مستندسازی به نام النا فیشر که دنبال سوژه‌های خاص می‌گردد نیز همراه اوست و چه سوژه‌ای بهتر از نیتن دریک؟ بالاخره جسد این سر فرانسیس خون‌خوار پیدا می‌شود و می‌بینیم که این گوربه‌گورشده داخل تابوت نیست و دفترچه‌ای داخل آن ما را به سمت آمازون رهسپار می‌کند.

مهم‌ترین بخش بازی اما گیم پلی اکشن و ماجراجویانه Uncharted: Drake’s Fortune است و واضح است که استودیو برای خلق شخصیت اصلی زمان زیادی را خرج کرده است. زمانی که در دنیای بازی حرکت می‌کنید، انگار همه‌چیز واقعی است و خودتان پا به جنگل‌های آمازون گذاشته‌اید. تلفیقی از گیم پلی بازی‌های مختلفی در این‌یکی به‌کاررفته است و حتی هوش مصنوعی دشمنان نیز آن‌قدر قوی است که شمارا به خون‌دل خوردن می‌اندازد. سنگر گرفتن شاید در دیدگاه اول ایده جالبی برای مبارزه باشد اما آن‌قدر نارنجک به سر و روی شما می‌افتد که مجبور به خارج شدن از آن خواهید شد.

Uncharted: Drake’s Fortune نیازی به معرفی ندارد و همه‌چیز دست‌به‌دست هم داده است تا یک ماجراجویی ناب را شاهد باشیم. این بازی هر آنچه توانایی‌اش را دارد را به بهترین شیوه ممکن به کار گرفته است و تنها با چند دقیقه تجربه آن، عاشقش خواهید شد و دیگر نمی‌توانید دست از سر آن بردارید. گنجینه مهمی جایی پنهان است و شما تنها فرد به‌حق برای پیدا کردن آن هستید، بشتابید که دزدان دیگر نیز در شتاب‌اند!

در ادامه برای دانلود بازی Uncharted Drake’s Fortune با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Uncharted: Drake’s Fortune is an action-adventure video game developed by Naughty Dog and published by Sony Computer Entertainment. It is the first game in the Uncharted series, and was released in November 2007 for PlayStation 3. The single-player story follows Nathan Drake, the supposed descendant of the explorer Sir Francis Drake, as he seeks the lost treasure of El Dorado, with the help of journalist Elena Fisher and mentor Victor Sullivan.
The game’s world is navigated on foot, and players are required to use Drake’s platforming abilities to progress the story, which also features puzzle sequences, while many parts of the game involve shooting and combat gameplay. It is played through a third-person perspective. Uncharted: Drake’s Fortune also contain a rewards system for completing certain objectives.

The development of Uncharted: Drake’s Fortune began in 2005, and saw Naughty Dog altering their approach to development, as they sought to create a humanized video game that was distinct from their other entries.[3] It was subsequently delayed numerous times through its development, as the team regularly updated or wholly changed various aspects related to the story, coding, and the game’s design. Uncharted: Drake’s Fortune is notable for being one of the first video games to feature force feedback vibration, and the development team found influence for many of the game’s aesthetic elements from film, pulp magazines, and movie serials.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 21.5 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 9 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    شهاب

    مهمان

    بلاخره اولین بازی که با شبیه ساز rpcs3 تموم کردم.
    ممنون از پارسی گیم باری دیتا بازی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    یعقوب

    مهمان

    من بازی را باrpcs3اجرا کردم فقط مشکل تکون خوردن مووس دارم که اونم باpag upوpage donبایدچیکار کنم مووس تنظیم بشه و تکون بخوره

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مجتبی

    مهمان

    ایمن بازیو باید رویه شبیه ساز بازی کنیم؟
    ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مازیار

    مهمان

    سلامواین بازی روی دستگاه کپی خور اجرا میشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مازیار

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    پرهام

    مهمان

    این بازی رو میشه با شبیه ساز Rpcs3 توی کامپیوتر احرا کرد؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    محمد

    مهمان

    عالی بود اخرش پیدا کردم

    پاسخ دهید