بازی The Last of Us Part 2
مهدی ملکی

بازی The Last of Us Part 2 آپدیت نسخه PS5 را دریافت خواهد کرد

مهدی ملکی 4 آذر 1399 بدون دیدگاه
2,102 بازدید

نسخه پلی استیشن 4 بازی The Last of Us Part 2 از گرافیک فوق‌العاده‌ای بهره می‌برد؛ گرافیکی که جز برترین گرافیک‌های نسل هشتم محسوب می‌شود و در مواردی از بازی‌های نسل نهمی هم زیباتر به نظر می‌رسد. اما عطش بازی‌بازان سیری‌ناپذیر است. چه می‌شود اگر این گرافیک با Ray Tracing و رزولوشن 4K پویا بروی کنسول پلی‌استیشن 5  اجرا شود؟

به تازگی فروشگاه آنلاین Best Buy نسخه PS4 بازی مذکور را لیست کرده و در بالای عنوان آن، از عبارت دارای آپدیت نسل بعدی استفاده کرده است. به غیر از این مورد، دیگر هیچ اشاره‌ای به نسل بعد و یا کنسول پلی‌استیشن 5 نشده و تمام اطلاعات ذکر شده مربوط به مواردی است که از آن‌ها اطلاع داریم؛ بنابراین هر دوی این احتمالات وجود دارد که این یک اشتباه سهوی بوده و یا بر عکس، ناتی‌داگ‌ توسعه‌دهنده بازی این مورد را تایید کرده باشد. البته به غیر از اطلاعات این فروشگاه، ناتی‌داگ هیچ اعلامیه‌ای در این مورد منتشر نکرده و ما نمی‌توانیم درمورد نسخه مخصوص پلی استیشن 5 بازی گمانه‌زنی کنیم.

بازی The Last of Us Part 2

به هر حال چه این موضوع صحیح باشد یا خیر، بازی The Last of Us Part 2 از طریق قابلیت Backward، روی کنسول پلی‌استیشن 5 قابل اجرا است و از ویژگی‌های اصلی این کنسول نهایت استفاده را خواهد برد؛ این بازی از تریگر‌های تطبیقی و Haptic Feedback دسته دوال‌سنس بهره خواهد برد و موارد معمولی ارتقاهای نسل بعدی شامل بارگذاری‌های سریع‌تر، جلوه‌های دیداری بهبود یافته و فریم‌ریت روان‌تر را دارا خواهد بود.

بازی The Last of Us Part 2 در آینده میزبان یک بخش چندنفره خواهد بود که ناتی‌داگ سخت مشغول توسعه آن است و احتمال بالایی دارد که به صورت جداگانه و مستقل از بازی اصلی، به عنوان یک پروژه دیگر عرضه شود.

بازی The Last of Us Part 2 چند ماه پیش به طور انحصاری برای کنسول پلی استیشن 4 منتشر شد و اکنون با 10 نامزدی در مراسم The Game Awards، رکورد تمام دوره‌های آن را در اختیار دارد. این بازی با توجه به تخفیفات جمعه سیاه مدت محدودی تنها با قیمت 30 دلار برای خرید در دسترس است.

منبع: Game Spot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.