بازی Cyberpunk 2077
مهدی ملکی

سیستم‌ مورد نیاز برای اجرای بازی Cyberpunk 2077 در رزولوشن 4K مشخص شد

مهدی ملکی 1 آذر 1399 8 دیدگاه
1,461 بازدید

ناشر و توسعه‌دهنده بازی Cyberpunk 2077 همان‌طور که قول داده بود، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی روی رزولوشن 4K و RTX را منتشر کرد. پیش‌ازاین سیستم مورد نیاز بازی Cyberpunk 2077 اعلام شده بود اما تنها حداقل سخت‌افزار و حالت پیشنهادی را مشخص می‌کرد؛ اکنون تمام جزئیات مربوط به رزولوشن هم به این اطلاعات افزوده شده است. شما می‌توانید در تصویر زیر سیستم مورد نیاز جهت اجرای بازی در پایین‌ترین کیفیت و بالاترین آن در رزولوشن 1080p و همچنین کیفیت فوق‌العاده بالا در رزولوشن 1440p و 4K را مشاهده کنید. حالت استفاده از Ray Tracing هم در این تصویر لحاظ شده است.

Cyberpunk 2077

شرکت NVIDIA به تازگی و همراه با اعلام پیکربندی‌های موردنیاز توسط CD Projekt Red دست به انتشار ویدیویی زد که کیفیت نورپردازی در حالت Ray Tracing را به نمایش می‌گذارد. شرکت CD Project Red هم چند روز قبل با انتشار یک ویدیوی دیگر از بازی که روی کنسول‌های Xbox One X و Xbox Series X اجرا می‌شد، به بررسی تفاوت‌های موجود پرداخت. این شرکت اعلام کرده است که به زودی چنین ویدیویی را برای کنسول‌های PS5 و PS4 Pro هم منتشر خواهد کرد.

توسعه‌دهندگان بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 20 آبان ماه آخرین قسمت Night City Wire ویدیوی معرفی بازی را پخش کردند و به معرفی هر چه بیشتر Johnny Silverhand پرداختند. همچنین اخیراً مشخص شده که بازیکنان بازی‌های پیشین CD Projekt Red به آیتم‌های جذابی از آن عناوین دست خواهند یافت و بازی Cyberpunk 2077 حاوی آیتم‌‌هایی از Witcher 3 خواهد بود.

بازی Cyberpunk 2077 با وجود معرفی در نسل هفتم بازی‌های ویدیویی، سفری طولانی را طی کرده است و بعد از مدت‌ها توسعه و تأخیرهای متوالی بالاخره در تاریخ 20 آذر برای پلتفرم‌های نسل هشتمی و نهمی منتشر خواهد شد.

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    رسول

    مهمان

    ببخشید روی این سیستم با چه کیفیتی اجرا میشه؟
    Cori5 8700
    Gtx1660 super 6g
    32g ram
    512g ssd
    2tb hdd
    Direct x

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به رسول

      پشتیبانی

      با کیفیت خوبی اجرا میشود

  • Avatar

    Game lover

    مهمان

    سلام و خسته نباشید خدمت پارسی گیم عزیز ببخشید من یک سوال خیلی بزرگ داشتم میخواستم بگم بعضی سایت های خارجی مثل cpy & skidrow کرک بازی هایی مثل assassins creed valhalla رو گزاشتن به اسم torrent خیلی تو کامنت ها میگن کار میکنه میخواستم بدونم واقعی یعنی نوعی کرک

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Game lover

      دبیر محتوا

      سلام ممنون
      خیر کار نمیکنن و فایل های useless هستند. گروه های کرک کننده سایت ندارند.

  • Avatar

    Danial

    مهمان

    سلام ببخشید ایا با ورژن ویندوز ۱۷۰۳ میخونه اجرا میشه

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Danial

      دبیر محتوا

      سلام بله

  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    آیا می توان با گرافیک gddr5 nvidia GeForce 940 MX با دو گیگابایتvram این بازی را اجرا کرد و 8 gb ram memory و intenl core i7-6500u 2.5 ghz ممنون اگه جواب بدید

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهدی

      پشتیبانی

      بعید میدونم