Cyberpunk-2077
یحیی رحیمی

برنامه حضور Cyberpunk 2077 در GamesCom 2019 اعلام شد

یحیی رحیمی 4 مرداد 1398 بدون دیدگاه
682 بازدید

نمایشگاه GamesCom 2019 زودتر از چیزی که شما به آن فکر می کنید در حال نزدیک شدن به ماست. بسیاری از کمپانی های بازی سازی قرار است در این رویداد حضور داشته باشند و رفته رفته برنامه های خود را اعلام می کنند. امروز نیز استودیو CD Projekt RED نیز استراتژی خود را برای حضور در این رویداد اروپایی اعلام کرده است و تفاوت چندانی با E3 را شاهد نیستیم.

استودیو CD Projekt RED گفته است که تنها بازی آن‌ها Cyberpunk 2077 خواهد بود که البته چیز عجیبی نیست و همه می دانند که این تنها بازی است که آن‌ها در حال ساخت هستند. افرادی که حضورا به نمایشگاه GamesCom 2019 بروند، قادر به دیدن دموهای زنده از بازی خواهند بود و خود بازی نیز قرار است از چهارشنبه تا شنبه آن هفته قابل بازی کردن باشد. افراد مشغول به کار در مدیاها نیز قادر به دیدن گیم پلی پشت صحنه خواهند بود و این گیم پلی ها نیز از سه شنبه تا پنچ شنبه همان هفته ادامه خواهد یافت.

این دقیقا مشابه کاری است که استودیو در E3 امسال انجام داد و البته در E3 قادر به دیدن هیچ گونه گیم پلی نبودیم اما ویدیوهایی که در خفا برای عده ای مشخص پخش شده بود، حالا در نمایشگاه GameCom 2019 در دسترس عموم قرار خواهد گرفت و بازهم یک سری ویدیوها در خفا برای عده دیگری نمایش داده خواهد شد.این دفعه یک تغییر دیگر نیز داریم و اینکه مسابقه کازپلی Cyberpunk 2077 نیز برگزار خواهد شد و افراد می توانند به شکل شخصیت های بازی درآیند و در آخر جایزه خوبی نیز به جیب بزنند.

همان طور که گفتیم، قرار نیست گیم پلی به صورت زنده در دسترس همه قرار گیرد و فقط افرادی که حضورا به نمایشگاه رفته اند، می توانند دموی بازی را ببیند. CD Projekt RED گفته است که گیم پلی کامل در رویداد PAX West امسال نمایش داده خواهد شد که دقیقا یک هفته بعد از GamesCom است و نگران نباشید که به زودی اطلاعات بیشتری دریافت خواهیم کرد.

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.