assassins-creed-valhalla
یحیی رحیمی

چارت فروش هفتگی انگلستان: شروع عالی Assassin’s Creed Valhalla

یحیی رحیمی 27 آبان 1399 بدون دیدگاه
460 بازدید

هفته بزرگی را در زمینه بازی‌های ویدیویی پشت سر گذاشتیم و علاوه بر عرضه کنسول‌های نسل نهم، شاهد انتشار بازی‌های بزرگی هم بودیم. شور و هیجان ایجادشده با موج جدید قرنطینه خانگی در انگلستان همراه شد و باعث ایجاد تغییرات بزرگی در زمینه فروش فیزیکی بازی‌ها شد و میزان فروش دیجیتالی به اوج رسید. نسخه جدید Call of Duty برای اولین بار در 13 سال گذشته، موفق به درصد صدر جدول در هفته اول نشد و این بازی Assassin’s Creed Valhalla بود که توانست صدر جدول را برباید.

یوبی‌سافت چند روز پیش گفته بود که بازی Assassin’s Creed Valhalla موفق به جذب دو برابری بازیکنان نسبت به نسخه Odyssey شده است. 42 درصد میزان فروش این بازی به نسخه PS4، 18 درصد مربوط به نسخه پلی استیشن 5 و 40 درصد بقیه هم مربوط به پلتفرم ایکس باکس بوده که همین باعث شده تا صدر جدول به دست آید.

بازی Call of Duty: Black Ops Cold War در جایگاه دوم قرارگرفته اما میزان فروش دیسک فیزیکی آن، 64 درصد نسبت به بازی Modern Warfare افت کرده است. میزان فروش دیجیتالی این بازی رکورد بزرگی به ثبت رسانده و بیشترین میزان فروش در تاریخ این فرانچایز را به دست آورده است. این نشان‌دهنده حمایت طرفداران ندای وظیفه از نسخه جدید بازی است.

ازجمله بازی‌های تازه باید به Marvel’s Spider-Man: Miles Morales اشاره کرد که 56 درصد کمتر از نسخه اولیه بازی بوده که در سال 2018 عرضه شد. 71 درصد از فروش بازی مربوط به نسخه پلی استیشن 5 بوده است. این تنها بازی پلی استیشن 5 نیست که در جدول حضور پیداکرده و بازی Demon’s Souls و Sackboy A Big Aventure هم به ترتیب در مقام‌های ششم و سیزدهم چارت قرارگرفته‌اند.

بازی Godfall که ازجمله عناوین انحصاری پلی استیشن به‌حساب می‌آید، جایگاهی بهتر از شانزدهم پیدا نکرده است. این آمار ازآن‌جهت اهمیت پیدا می‌کند که، کنسول PS5 هنوز در انگلستان عرضه نشده و قرار است از روز 29 آبان ماه به دست خریداران برسد. در ادامه چارت 10 بازی پرفروش هفته گذشته انگلستان، منتهی به 24 آبان ماه را مشاهده کنید.

  1. Assassin’s Creed Valhalla
  2. Call of Duty: Black Ops Cold War
  3. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales
  4. FIFA 21
  5. Animal Crossing: New Horizons
  6. Demon’s Souls
  7. Super Mario 3D All-Stars
  8. Mario Kart 8 Deluxe
  9. Minecraft (Switch)
  10. Watch Dogs: Legion

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.