دانلود بک آپ بازی Godfall Challenger Edition برای PC
دانلود بک آپ بازی Godfall Challenger Edition برای PC پارسی گیم

دانلود بک آپ بازی Godfall Challenger Edition برای PC

پارسی گیم 23 آذر 1400 7 دیدگاه
6,694 بازدید

دانلود بازی Godfall Challenger Edition برای کامپیوتر

دانلود بک اپ Epic Games بازی Godfall Challenger Edition

همواره به هنگام انتشار یک کنسول جدید، عناوین انحصاری برای آن‌ها حرف اول را می‌زنند زیرا نه‌تنها قدرت پردازش و گرافیکی آن‌ها را به رخ می‌کشند، بلکه بهترین دلیل برای ترغیب بازیکنان به خرید آن کنسول هستند. انتشار کنسول جدید پلی‌استیشن 5 سونی نیز با همین روال ادامه پیدا کرد و استودیوهای بسیاری عناوین خود را هرچند برای چند ماه اول، در انحصار آن قرار دادند. یکی از این بازی‌های جذاب در سبک نقش‌آفرینی، بازی Godfall از استودیو Counterplay Games بود که ماجراهای مهیج و نفس‌گیری را با گرافیک زیبا و چشم‌نواز در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی نسخه Challenger Edition بازی نیز منتشر شده است.

داستان بازی آمیخته با ماجراهای حماسی و افسانه‌ای است و دنیایی را در شرف آخرالزمان به تصویر می‌کشد. هرج‌ومرج در قدرت‌های فرابشری توازن هستی را به هم ریخته و حال شما باید در قالب مبارزانی شجاع و قدرتمند، از وقوع آخرالزمان جلوگیری کرده و اوضاع را درست کنید. شما در این بازی در نقش سه شوالیه قدرتمند قرار خواهید گرفت و به کمک قابلیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها، در مراحل متنوع بازی پیشروی کرده و مبارزاتی جذاب و مهیج در مقابل دشمنان تجربه کنید.

راهنمای قدم به قدم بازی Godfall

راهنمای قدم به قدم بازی Godfall

بازی Godfall توسط استودیو Gearbox Software ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Godfall با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Godfall

ازآنجایی‌که گیم پلی بازی از Co-Op نیز پشتیبانی می‌کند، نیازمند داشتن چند دوست و هم‌تیمی مناسب کنار هم خواهید بود تا یک نبرد هیجان‌انگیز را تجربه کنید. انواع مختلف سلاح و زره وجود دارد که کار شما برای مبارزه چه به‌صورت تن‌به‌تن و چه از دور را راحت خواهد کرد. پس‌ازآنکه دشمنان را نابود کردید، آیتم‌های مناسبی برای استفاده در اختیار خواهید داشت. گیم پلی به همراه سه شخصیت مختلف دنبال می‌شود که هرکدام یک لوح سفید در اختیاردارند و با توجه به تصمیم شما و سلاح‌هایی که انتخاب می‌کنید، نوشته می‌شود و سرنوشت آن‌ها تعیین می‌شود. برای همین است که پیدا کردن زره‌ها، اهمیت زیادی دارند زیرا که هرکدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند و مأموریت‌ها را هیجان‌انگیز می‌کنند.

بازی Godfall از حافظه SSD قدرتمند کنسول پلی‌استیشن 5 به‌منظور بارگذاری سریع داده‌ها استفاده می‌کند و جلوه‌های بصری بازی هم باظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند تا فضای حماسی و شورانگیز بازی به‌خوبی نشان داده شود. استفاده از ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing باعث شده تا سایه‌ها به زیبایی تمام نشان داده شوند و شاهد یکی از زیباترین جلوه‌های ویژه باشیم و قدرت کنسول جدید پلی‌استیشن را به رخ ما بکشد.

در نسخه Challenger Edition بازی در همان لحظه اول، قدرتی بی‌مانند را داخل بازی در اختیار بگیرید. شما با ورود به اولین مرحله، بالاترین سطح از Valorplate را در اختیار خواهید داشت، تعداد زیادی امتیاز برای باز کردن قابلیت‌ها به دست خواهید آورد و تعداد زیادی سلاح قدرتمند و کشنده را باز می‌کنید. علاوه بر این تمامی 3 قسمت پایانی بازی در این نسخه باز خواهید بود و بسیاری از Bossها قدرتمندتر شده‌اند تا با این تجهیزات و آیتم‌های جدید، خودتان را به‌خوبی به چالش بکشانید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darksiders و Assassin’s Creed Valhalla را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Godfall Challenger Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 5 1600
Memory: 12 GB RAM
Storage: 50 GB (SSD Recommended)
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 6 GB | AMD Radeon RX 580, 8 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Intel Core i7-8700 | AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Storage: 50 GB (SSD Recommended)
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti, 11 GB | AMD Radeon RX 5700 XT, 8 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Instantly unleash Godfall’s power! Godfall Challenger Edition immediately unlocks a maximum level Valorplate, spoils you with skill points, and equips you with a spread of deadly weapons. Challenge all three end-game modes Lightbringer, Dreamstones, and the Ascended Tower of Trials. Vanquish your enemies and be rewarded with loot worthy of a true Valorian. Loot and slash in up to 3-player matchmade co-op to show your skill, perfect your build, and smash your enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 25.3 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 7 دیدگاه
  • Avatar

    mohammad moqadam

    مهمان

    صلام خسته نباشید عذر خواهم من سر این بازی شک دارم ک لبتابم اجراش میکنه یا ن ممنون میشم بگید روی این لبتاب با این مشخصات اجرا میشه یا ن؟
    i7-4510U
    RAM 8G
    VGA 4G 840m
    لبتابم لنووz5070هستش ????

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Nightmare

    مهمان

    آیا روی این سیتم میاره؟
    RTX3060
    i5:12400
    16ram

    پاسخ دهید
  • Korosh

    Korosh

    مهمان

    درود وقت بخیر میشه افلاین بازی کرد؟ کرک شده بازی؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Korosh

      پشتیبانی

      خیر بکاپ بازیه

  • Avatar

    ali

    مهمان

    سلام.اگر امکانش بود بک آپ نسخه ی اپیک گیمز Prey و shadow of tomb raider و second extinction و kingdom come deliverance رو هم برای دانلود بزارید.

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مصطفی

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر.خ.استم بدونم رو سیستمم اجرا میشه یا خیر.
    Ram ddr4 8gb 2400
    Cpu i3 9100f
    Vga 750ti 2gb zotac ddr5

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مصطفی

      پشتیبانی

      سلام
      بله