xbox-one-x-scorpio
یحیی رحیمی

مایکروسافت: کنسول Xbox Scarlett دارای دوربین با کیفیت 4K نیست

یحیی رحیمی 14 مهر 1398 بدون دیدگاه
367 بازدید

عرضه نسل بعدی کنسول های بازی از همیشه به ما نزدیک تر است و به همین دلیل خبرها و شایعات فوق العاده زیادی پیرامون آن می شنویم. هر چند که منابع موثق نیز در مورد کنسول های بعدی صحبت کرده اند اما منابع کم اهمیت تری نیز یافت می شوند. مدتی پیش شایعه ای در مورد قرار دادن دوربین 4K در کنسول Xbox Scarlett منتشر شد و حالا مایکروسافت به این شایعه واکنش داده است.

وب سایت Gizmodo اخیرا یک مقاله طولانی در مورد جزئیات لو رفته از دو کنسول های Xbox Scarlett و همچنین PS5 منتشر کرده است و می توان اطلاعات بسیار زیادی از این دو کنسول پیدا کرد. یکی از این شایعات این بود که در هر دو این کنسول ها دوربین فوق العاده با کیفیتی برای استریم بازی در نظر گرفته شده است. همچنین در مورد نحوه طراحی کنسول PS5 نیز یک طرح اولیه منتشر شده است. همان طور که در تصاویر دیده اید، طراحی به شکل V است و یک سری چراغ های LED نیز برای زیبایی در نظر گرفته شده اند و دکمه روشن کردن کنسول نیز در بالا قرار دارد.

اما چیزی که در این میان بیشتر از همه اهمیت داشت و برای همه جذاب تر بود، دوربین 4K است که فوق العاده به درد استریمرها می خورد. همان طور که می دانید، استریم بازی به وسیله کنسول کار سختی است و باید تجهیزات جداگانه ای تهیه کرد. هر چند که کنسول Xbox One در ابتدا دارای کینکت سرخود بود و ویژگی های جالبی را در اختیار بازیکن قرار می داد. مایکروسافت اما به این مقاله منتشر شده واکنش نشان داده است و به این وب سایت پیام داده است.

بر اساس صحبت های مایکروسافت، خبری از دوربین 4K در کنسول جدید Xbox Scarlett نیست و همان تجهیزات قبلی را در این کنسول جدید نیز خواهیم دید. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.