ghost_of_tsushima
یحیی رحیمی

فروش 5 میلیون نسخه از بازی Ghost of Tsushima با گذشت 4 ماه از عرضه

یحیی رحیمی 23 آبان 1399 بدون دیدگاه
354 بازدید

بازی Ghost of Tsushima توانست خود را به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های چند سال اخیر پلی استیشن بشناساند. این بازی موفقیت زیادی به دست آورده و باعث شگفت‌زده شدن مدیران سونی شده است. بر اساس گزارش جدیدی، میزان فروش بازی در طول چهار ماه گذشته، از پنج میلیون نسخه فراتر رفته است که رقم بی‌نظیری برای یک اثر جدید است.

بر اساس مطلب منتشرشده توسط نیویورک‌تایمز، سونی از زمان عرضه بازی Ghost of Tsushima تابه‌حال، بیش از 5 میلیون نسخه از بازی را فروخته است. به‌عبارت‌دیگر، یک‌میلیون نسخه به‌طور متوسط در هرماه فروخته‌شده است. این رقم در مقایسه با بازی‌هایی مانند Call of Duty و The Last of Us Part II کمتر است اما برای یک فرانچایز جدید که از دل تاریخ ژاپن بیرون آمده و طرفداران خاص خودش را دارد، رقم مناسبی به شمار می‌رود.

منتقدان دلیل فروش بالای بازی Ghost of Tsushima را پشتیبانی مداوم استودیو تولیدکننده دانسته‌اند. به‌تازگی مود آنلاین به نام Legends اضافه‌شده که یک حالت Co-Op به بازی می‌دهد و توانسته تحسین همگان را برانگیزد. این بخش چهار شخصیت مختلف را جلوی امواج مختلف دشمن قرار می‌دهد و چالش جدی برای مخاطب می‌سازد. جدا از حالت آنلاین، آیتم‌ها و محتوای بیشتری در نسخه GoT بازی قرار داده‌شده که پشتیبانی مناسبی برای یک اثر داستانی و آن‌هم به‌صورت مجانی به‌حساب می‌آید.

داستان بازی Ghost of Tsushima از سال 1274 میلادی شروع می‌شود. سایه تاریک مغول‌ها به جزیره سوشیما در جنوب غربی ژاپن چیره شده است و این اولین بار است که چنین تهاجم سنگینی به‌ژاپنی ها می‌شود. مغول‌ها که تازه شبیه جزیره کره را تصرف کرده‌اند، چشم طمع به خاک ژاپن و حکومت کاماکورا دوخته‌اند. شما در نقش سامورایی به نام جین وارد بازی خواهید شد و به‌عنوان یکی از بازمانده‌های محدود سامورایی‌ها وظیفه سنگین محافظت از جزیره و دور کردن مغول‌ها را روی دوش دارید.

با توجه به موفقیت بازی شبح سوشیما، استودیو برنامه‌هایی برای ساخت دنباله بازی چیده و شایعاتی از به خدمت گرفتن توسعه‌دهندگان جدید شنیده می‌شود. اگر این شایعات درست باشند، دنباله بازی در سال‌های آینده برای کنسول پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. نظر شما در مورد میزان فروش بازی چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.