death stranding
یحیی رحیمی

کوجیما در حال آماده سازی برای پروژه بعدی اش است؛ حضور کیانو در استودیو!

یحیی رحیمی 18 شهریور 1398 بدون دیدگاه
506 بازدید

دقیقا دو ماه دیگر بازی Death Stranding به بازار عرضه خواهد شد و با توجه به زمان بندی انجام شده نیز انتظار می رود که توسعه بازی حالا در مراحل پایانی خود باشد. با توجه به پست های اخیر کوجیما نیز می توان چنین چیزی استدلال کرد اما آیا پروژه دیگری نیز در کار است یا خیر؟

کوجیما اخیرا در حساب توییتر خود از ورود بازی Death Stranding به مرحله پولیش و سرهم بندی خبر داده است. او همچنین گفته است که در حال آماده سازی بازی برای هفته بازی توکیو است و قرار است 80 دقیقه گیم پلی را در دو پنل جداگانه شاهد باشیم که در خبرهای قبلی از آن خوانده اید. او همچنین گفته است که در حال آماده سازی برای کار روی پروژه بعدی اش است و به نظر این پروژه یک بازی جدید باشد.

البته ممکن است که این پروژه یک بسته الحاقی برای بازی نیز باشد یا اینکه واقعا کوجیما آماده شروع ساخت بازی بعدی اش است و کار این یکی را تمام کرده است. اگر این طور است که حداقل یک استراحت به خودت بده کوجیما! اخیرا نیز گزارش هایی از حضور کیانو ریوز در استودیو Kojima Productions شنیده می شود. آیا کیانو ریوز نیز نقشی در بازی جدید خواهد داشت یا اینکه او تنها برای صحبت به استودیو رفته است؟

death stranding

در آخر کوجیما مانند همیشه یک اسکرین شات زیبا از بازی Death Stranding منتشر کرده است و طبیعت اطراف را می توانیم مشاهده کنیم. که دربالا می توانید نگاهی به آن بیندازید. همچنین تصویری از حضور کیانو نیز در استودیو منتشر شده است که دیدن صورت او قطعا برای خیلی ها جالب خواهد بود. بازی Death Stranding پیرامون یک سیستم به نام گردهم آوری اجتماعی است و به نظر کوجیما می خواهد این بار تنهایی که سیستم های سیاسی موجب آن شده اند را مورد هدف قرار دهد.

در بازی Metal Gears Solid 5 شاهد از بین رفتن زبان بودیم و کوجیما همیشه ذهن بازی برای ساخت بازی دارد. روز 8 نوامبر شاهد عرضه Death Stranding خواهیم بود. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.