دانلود بازی Starhawk برای PS3
دانلود بازی Starhawk برای PS3 پارسی گیم

دانلود بازی Starhawk برای PS3

پارسی گیم 10 شهریور 1398 1 دیدگاه
8,053 بازدید

دانلود بازی Starhawk برای پلی استیشن 3

سونی با کنسول PS3 خود بازی‌های اختصاصی زیادی را امتحان کرد و البته فقط تعدادی از آن‌ها توانستند خود را به نسل هشتم برسانند. استودیو LightBox Interactive که سازندگان بازی Warhawk است، تحت تأثیر بازی قبلی خود، عنوان اختصاصی StarHawk را برای نسل هفتم ساخته است و Sony Computer Entertainment نیز زحمت انتشار بازی را بر عهده داشته است. داستان بازی ما را به دوره عجیبی به نام The Rush می‌برد و این‌زمانی است که منبع انرژی قدرتمندی به نام RIFT تبدیل به حیاتی‌ترین ماده برای بقای بشر می‌شود و حالا همه سعی دارند با جستجو در فضا و مبارزه با یکدیگر، این ماده باارزش را به دست بیاورند و اینجاست که داستان شروع می‌شود.

StarHawk پیرامون گروهی از معدن کاران هستند که برای سرمایه‌داران خرپولی کار می‌کنند و به‌نوعی برده آن‌ها هستند. این گروه دست به شورش می‌زنند و این‌طور که گروه RIFT تشکیل می‌شود و هدف اصلی آن‌ها نیز مبارزه با سرمایه‌داران و زورگویانی است که زندگی را به آن‌ها تنگ کرده‌اند. شما نقش یکی از اعضای گروه به نام Emmet Grave را به دست خواهید گرفت و در خطه شورشی‌ها قرار می‌گیرید. در این راه است که با سناریوی عجیبی مواجه می‌شوید و اکشن فوق‌العاده‌ای رو به روی شما قرار می‌گیرد. فرق اساسی که این بازی را از دیگر عناوین شوتر در بازار رقابت جدا می‌کند، سبک جدید بازی و سیستم Build & Battle است.این سیستم به بازیکن اجازه می‌دهد تا ساختمان‌ها و ساختارهای کلی در بازی را مانند یک بازی استراتژی بسازد. بازی به مکانیسمی به نام Area-Based Shooter مجهز شده است که حاوی هوش مصنوعی فوق‌العاده قوی است و تصمیمات جنگی مهمی را در هر برهه زمانی خاص می‌گیرد.

سازندگان بازی نیز در مورد مکانیسم‌های مختلف بازی گفته‌اند که می‌خواهند StarHawk با هر آنچه تابه‌حال تجربه کرده‌اید متفاوت باشد و فکرش را بکنید که در هنگام مبارزه این امکان وجود دارد که تصمیمات شما روی دیگر جنبه‌های زندگی نیز تأثیر بگذارد و تنها این‌طور نیست که یک تفنگ در دست داشته باشید و فقط بکشید. مدیریت مهم‌ترین بخش بازی است. بازی موفق به دریافت امتیازات خوبی از جانب منتقدان شده است و حتی بعضی StarHawk را بهترین بازی مولتی پلیر حاضر روی PS3 قلمداد کرده‌اند و تا زمانی که خودتان دست به دسته نبرید و بازی را تجربه نکنید، این حس فوق‌العاده را درک نخواهید کرد.

بشر حالا به سیارات دیگر رسیده است و نبرد برای به دست آوردن ماده حیاتی شروع‌شده است. شما اجازه گسترش ظلم و جور انسان را ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Starhawk با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Starhawk is a third-person shooter video game released for the PlayStation 3 on May 8, 2012 in North America, May 10, 2012 in Japan and May 11, 2012 in Europe and Australia. It is the spiritual successor to 2007’s Warhawk. The most notable change from Warhawk is the addition of a single-player story mode, which was intended to be included in Warhawk but was eventually removed. The gameplay is similar to Warhawk. A new system called “Build and Battle” allows players to build structures such as bunkers, defenses, and armories in the midst of battle, giving the game a real-time strategy (RTS) feel while remaining a third-person shooter.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 14.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.7 از میانگین رای 6 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    824arman

    مهمان

    بازی فوق العاده ای هستش
    ولی یه چیزی این بازی هایی که گذاشتین داخل دسته ی PS3 همه بازی های هکی هستن یا اوریجنال؟

    پاسخ دهید