پارسی گیم

دانلود بازی Nioh 2 برای PS4

پارسی گیم 4 فروردین 1399 5 دیدگاه
9,257 بازدید

دانلود بازی Nioh 2 برای پلی استیشن 4

استودیو Team Ninja باعرضه بازی Nioh یک داستان فوق‌العاده را با ترکیب گیم پلی و فضایی فوق‌العاده ارائه داد. نسخه اول بازی آن‌قدر فروش خوبی داشت که استودیو به فکر تولید نسخه دوم بازی افتاد. این‌طور بود که عنوان Nioh 2 با استفاده از المان‌های موفق نسخه پیشین و فرا رفتن از مرزهای تعیین‌شده به بازار عرضه شود. داستان نسخه اول بازی پیرامون اولین سامورایی غربی ژاپن بود که با استفاده از شمشیر و نیزه به جنگ دشمنانش می‌رفت. حالا در بازی Noih 2 شاهد پیش درآمدی برای داستان نسخه اول هستیم و اتفاقات قبل از بازی اصلی را شاهد هستیم.

بازی با یک سورپرایز بزرگ شروع می‌شود، خبری از ادامه داستان نیست و اینجا شخصیت اودا نوبوناگا هنوز زده است و از این روز شما در نقش یک مزدور برای او و گروهش قرار می‌گیرد. بازی به‌آرامی جنون سرکش نوبوناگا را به‌عنوان یک فرمانده تاریخی به تصویر می‌کشد و در کنار آن نیز شاهد کاراکترهایی هستیم که بوی خوش قدرت، باعث تغییر شخصیت آن‌ها می‌شود. شما اما در این میان گذشته خود را داشته‌اید و به‌عنوان یک یوکای قدرت‌های خاص خود رادارید و می‌توانید حسابی حریفان را با مشکل مواجه کنید. استودیو این دفعه تمرکز بیشتری روی بخش گیم پلی داشته است و می‌توانید شخصیت خود را طراحی کنید و آن را به‌طورکلی تغییر دهید و به‌نوعی تنوع ایجاد کنید. داستان بازی اما در طول 20 مرحله اصلی روایت می‌شود که حسابی شمارا با این سامورایی حرفه‌ای آشنا می‌کند و به شما کمی شمشیربازی و حرکات نمایشی هم نشان می‌دهد. جدا از آن مراحل فرعی نیز همیشه آماده امتحان کردن هستند و شمشیربازی برای به دست آوردن پول مانند همیشه لذت خاصی دارد.

راهنمای قدم به قدم بازی Nioh 2

راهنمای قدم به قدم بازی Nioh 2

بازی Nioh 2 توسط استودیو Team Ninja ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Nioh 2 با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Nioh 2

Nioh 2 داستان سامورایی ماجراجو برای یافتن سرنوشت است. ازآنجایی‌که گیم پلی بازی بر اساس سری Souls ساخته‌شده است، هر شکستی یک تاوان دارد و هر موفقیتی نیز یک پاداش. درصورتی‌که وسط بازی بمیرید، تمام امتیازهایی که به دست آورده‌اید را همان‌جایی که مرده‌اید جا خواهید گذاشت و این ممکن است حسابی اوقاتتان را تلخ کند اما در سوی جوایزی نیز برای شما در نظر گرفته‌شده‌اند. مبارزات بازی به هیجان‌انگیزترین شیوه ممکن پیش می‌روند و همه‌چیز در اوج سادگی خود پیچیده است. استفاده از شمشیر، شمشیر دوتایی، نیزه و تبر ازجمله بخش‌های در نظر گرفته در مبارزات است. افزودن محیط‌های شیطان باعث شده است که تجربه بازی به سطح جدیدی از جذابیت رسد و با نابود کردن حریفان و شیاطین در این محیط‌ها می‌توانید امتیازهای خوبی به دست آورید. یکی از بخش‌های جذاب بازی اما کوآب سه نفره است که حالا می‌توانید بدون هیچ‌گونه مشکلی به مبارزه بپردازید و در کنار جلوه‌های بصری زیبا و همچنین موسیقی دل‌نشین برای ساعت‌ها سرگرم شوید. با سامورایی غربی و سرنوشت او آشنا شوید. در این سبک نگاهی به Sekiro Shadows Die Twice و Bloodborne بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Nioh 2 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Nioh 2 is an action role-playing game developed by Team Ninja. A sequel to Nioh (2017), the game was released for the PlayStation 4 on March 13, 2020, where it was published by Koei Tecmo in Japan and Sony Interactive Entertainment worldwide. Similar to its predecessor, Nioh 2 is an action role-playing game. Players can create their own playable character, who was a yōkai spirit. Players are equipped with a variety of weapons such as odachi and kusarigama, and earn new skills as they progress in the game. When players defeat a hostile yōkai, some of them may drop a “Soul Core”. They allow players to use yōkai abilities and transform into a yōkai after being deposited in a shrine. At locations named “Benevolent Graves”, players can summon other players, controlled by artificial intelligence, to assist them in combat. The game also features a three-player cooperative multiplayer mode.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 35.1 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.9 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 5 دیدگاه
  • Avatar

    DIABLO

    مهمان

    سلام تاریخ 15 دی رو گفته بودین برای nioh 2 نسخه pc

    پاسخ دهید
  • Avatar

    hm82

    مهمان

    برا این بازی آپدیتی نیومده؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Farzad

    مهمان

    سلام خسته نباشیداین بازی niohدانلود کردم .حالا باید چکار کنم اونو توی پی اس 4 خودم جا بدم؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    ali reza

    مهمان

    سلام دوست عزیز دیتای بالا خراب از زیپ در نمیاد میتونی ی راهنمایی کنی ؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به ali reza

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها را داخل یک پوشه قرار دهید سپس پارت اول را اکسترکت نمایید
      حتما از اخرین نسخه وینرار استفاده کنید
      اگر اروری دریافت کردین تمام پارت ها را باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپیر شده را اکسترکت نمایید