دانلود بازی Godfall برای PC
دانلود بازی Godfall برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Godfall برای PC

پارسی گیم 8 آبان 1400 48 دیدگاه
37,201 بازدید

دانلود بازی Godfall برای کامپیوتر

همواره به هنگام انتشار یک کنسول جدید، عناوین انحصاری برای آن‌ها حرف اول را می‌زنند زیرا نه‌تنها قدرت پردازش و گرافیکی آن‌ها را به رخ می‌کشند، بلکه بهترین دلیل برای ترغیب بازیکنان به خرید آن کنسول هستند. انتشار کنسول جدید پلی‌استیشن 5 سونی نیز با همین روال ادامه پیدا کرد و استودیوهای بسیاری عناوین خود را هرچند برای چند ماه اول، در انحصار آن قرار دادند. یکی از این بازی‌های جذاب در سبک نقش‌آفرینی، بازی Godfall از استودیو Counterplay Games بود که ماجراهای مهیج و نفس‌گیری را با گرافیک زیبا و چشم‌نواز در اختیار شما قرار می‌دهد. به‌تازگی نسخه Challenger Edition بازی نیز منتشر شده است.

دانلود بازی Godfallدنیایی افسانه‌ای و حماسی

داستان بازی آمیخته با ماجراهای حماسی و افسانه‌ای است و دنیایی را در شرف آخرالزمان به تصویر می‌کشد. هرج‌ومرج در قدرت‌های فرابشری توازن هستی را به هم ریخته و حال شما باید در قالب مبارزانی شجاع و قدرتمند، از وقوع آخرالزمان جلوگیری کرده و اوضاع را درست کنید. دنیای بازی حول چهار عنصر اصل باستانی یعنی آب، خاک، باد و آتش شکل گرفته و شما در نقش یکی از آخرین شوالیه‌های منتخب، باید از وقوع یک فاجعه که به آخرالزمان منجر می‌شود جلوگیری کنید.

یکی از کاراکترهای اصلی بازی Macros بوده که می‌خواست تنها وارث تاج‌وتخت باشد و به‌مرور تبدیل به خدایی نامیرا شود. برای این کار او به پلیدی کشیده شد و بسیاری از جنگجویان را مقابل یکدیگر قرار داد، یکی از برادرانش که Orin نام داشت، سعی کرد مقابل او ایستادگی کند اما شکست خورد و از برج مرکزی سقوط کرد. حال Macros در تلاش است تا رخدادی به اسم Rites of Ascension را اجرا کرده و فرایند تبدیل‌شدن به خدا را طی کند. پس از این، نقشه اصلی او از بین بردن کره زمین و تمام جنبنده‌های موجود در آن است.

گیم پلی جذاب و مهیج

شما در این بازی در نقش سه شوالیه قدرتمند قرار خواهید گرفت و به کمک قابلیت‌ها و توانایی‌های آن‌ها، در مراحل متنوع بازی پیشروی کرده و مبارزاتی جذاب و مهیج در مقابل دشمنان تجربه کنید. این شوالیه‌ها قابلیت استفاده از زره‌هایی باستانی و افسانه‌ای به اسم Valorplate رادارند که به آن‌ها قدرتی بی‌مانند می‌دهد و هر کدام را تبدیل به مبارزی ماهر می‌کند. بازی به دلیل وجود عناصر نقش‌آفرینی، تمرکز زیادی بر عنصر Loot داشته و شما را دائم برای پیدا کردن سلاح‌ها و تجهیزات بهتر ترغیب می‌کند. زاویه دوربین سوم شخص بازی باعث می‌شود دید خوبی از خود کاراکتر و میدان نبرد داشته باشید و از زیبایی زره و سلاحی که در دست دارید، لذت ببرید.

مبارزاتی جذاب با سلاح‌های افسانه‌ای

کاراکترهای شما به 5 مدل مختلف از سلاح‌های سرد دسترسی داشته که شامل انواع شمشیر و نیزه و پتک می‌شود. ازآنجایی‌که گیم پلی بازی از Co-Op نیز پشتیبانی می‌کند، نیازمند داشتن چند دوست و هم‌تیمی مناسب کنار هم خواهید بود تا یک نبرد هیجان‌انگیز را تجربه کنید. انواع مختلف سلاح و زره وجود دارد که کار شما برای مبارزه چه به‌صورت تن‌به‌تن و چه از دور را راحت خواهد کرد. پس‌ازآنکه دشمنان را نابود کردید، آیتم‌های مناسبی برای استفاده در اختیار خواهید داشت. گیم پلی به همراه سه شخصیت مختلف دنبال می‌شود که هرکدام یک لوح سفید در اختیاردارند و با توجه به تصمیم شما و سلاح‌هایی که انتخاب می‌کنید، نوشته می‌شود و سرنوشت آن‌ها تعیین می‌شود. برای همین است که پیدا کردن زره‌ها، اهمیت زیادی دارند زیرا که هرکدام ویژگی منحصربه‌فردی دارند و مأموریت‌ها را هیجان‌انگیز می‌کنند.

راهنمای قدم به قدم بازی Godfall

راهنمای قدم به قدم بازی Godfall

بازی Godfall توسط استودیو Gearbox Software ساخته‌شده است. در این مطلب با راهنمای قدم به قدم و ویدیویی تمام مراحل بازی Godfall با کیفیت بالا و حجم مناسب با ما همراه باشید.

راهنمای قدم به قدم بازی Godfall

گرافیکی زیبا و درخور نسل جدید

اما یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Godfall، گرافیک زیبا و چشم نوازش است که تجربه آن را بسیار لذت‌بخش می‌کند. سازندگان این بازی را به شکلی طراحی کرده‌اند که تمام قدرت سخت‌افزاری کنسول PS5 را به رخ بکشد و حال که برای رایانه‌های شخصی نیز منتشر شده، زیبایی آن نصیب طیف گسترده‌تری از مخاطبان می‌شود. جلوه‌های بصری بازی هم باظرافت و دقت خاصی طراحی‌شده‌اند تا فضای حماسی و شورانگیز بازی به‌خوبی نشان داده شود. استفاده از ویژگی‌های گرافیکی مانند Ray-Tracing باعث شده تا سایه‌ها به زیبایی تمام نشان داده شوند و شاهد یکی از زیباترین جلوه‌های ویژه باشیم.

نسخه Challenger Edition

سازندگان به تازگی نسخه جدیدی از بازی را با نام Challenger Edition منتشر کرده‌اند. در نسخه Challenger Edition بازی در همان لحظه اول، قدرتی بی‌مانند را داخل بازی در اختیار بگیرید. شما با ورود به اولین مرحله، بالاترین سطح از Valorplate را در اختیار خواهید داشت، تعداد زیادی امتیاز برای باز کردن قابلیت‌ها به دست خواهید آورد و تعداد زیادی سلاح قدرتمند و کشنده را باز می‌کنید. علاوه بر این تمامی 3 قسمت پایانی بازی در این نسخه باز خواهید بود و بسیاری از Bossها قدرتمندتر شده‌اند تا با این تجهیزات و آیتم‌های جدید، خودتان را به‌خوبی به چالش بکشانید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Darksiders 3 و Borderlands 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Godfall با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i5-6600 | AMD Ryzen 5 1600
Memory: 12 GB RAM
Storage: 50 GB (SSD Recommended)
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1060, 6 GB | AMD Radeon RX 580, 8 GB

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Intel Core i7-8700 | AMD Ryzen 5 3600
Memory: 16 GB RAM
Storage: 50 GB (SSD Recommended)
Graphics: Nvidia GeForce GTX 1080 Ti, 11 GB | AMD Radeon RX 5700 XT, 8 GB

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :
Aperion is on the precipice of ruin. You are the last of the Valorian knights, god-like warriors able to equip Valorplates, legendary armor sets that transform wielders into unstoppable masters of melee combat. Tear through foes as you climb through the elemental realms and challenge the mad god, Macros who awaits you at the top. Ascend in Godfall, the first-of-its-kind, looter-slasher, melee action-RPG.
لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 19.2 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 8 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

دانلود بازی Godfall در پارسی گیم با ترافیک نیم بها محاسبه می شود ؟

دانلود تمامی بازی های موجود در وب سایت پارسی گیم با ترافیک کاملا نیم بها محاسبه می‌شود و بازی Godfall نیز با ترافیک نیم بها به همراه آخرین آپدیت در اختیار شماست.

۱
آیا بازی Godfall کرک شده است ؟

بله. بازی Godfall توسط گروه 0xdeadcode کرک شد.

۲
آیا سیستم من بازی Godfall را اجرا می کند ؟

برای اجرای Godfall شما نیاز به ویندوز 10، حداقل 8 گیگابایت رم، پردازنده اینتل i5-6600 یا AMD Ryzen 5 1600 دارید. همچنین شما نیازمند کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1060, 6 GB یا AMD Radeon RX 580, 8 GB هستید. طبق اعلام سازندگان این بازی، حجم آن 50 گیگابایت خواهد بود که پیشنهاد شده است برای اجرای بهتر بازی آن را در درایو SSD نصب کنید. پیشنهاد میکنیم قبل از دانلود بازی، سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی Godfall را بررسی کنید.

۳
داستان بازی Godfall در چه جهانی روایت می شود ؟

داستان بازی آمیخته با ماجراهای حماسی و افسانه‌ای است و دنیایی را در شرف آخرالزمان به تصویر می‌کشد. هرج‌ومرج در قدرت‌های فرابشری توازن هستی را به هم ریخته و حال شما باید در قالب مبارزانی شجاع و قدرتمند، از وقوع آخرالزمان جلوگیری کرده و اوضاع را درست کنید. دنیای بازی حول چهار عنصر اصل باستانی یعنی آب، خاک، باد و آتش شکل گرفته و شما در نقش یکی از آخرین شوالیه‌های منتخب، باید از وقوع یک فاجعه که به آخرالزمان منجر می‌شود جلوگیری کنید.

۴
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 48 دیدگاه
  • Avatar

    roman

    مهمان

    ببخشین با رم8 اجرا میشه با باید 12باشه
    cori i5 7100
    ram8
    rx580 8G

    پاسخ دهید
  • Avatar

    امیررضا

    مهمان

    سلام و دورد بر سایت پارسی گیم
    ببخشید این بازی روی اپیک گیمز مدتی پیش رایگان شد
    اگه میشه بکاپ نسخه اپیک گیمز رو هم قرار بدید
    با تشکر.

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ali در پاسخ به امیررضا

      مهمان

      اون بازی ک رایگان شد این نبود ی چیز دیگه بود

  • Avatar

    -امیرحسین-

    مهمان

    سلام ب همه میخواستم بدونم کسایی که بازی کردن راضی بودن؟؟ قشنگه؟؟ میارزه دانلودش کنیم؟؟ مرسییی

    پاسخ دهید
  • Avatar

    mas

    مهمان

    سلام با این سیستم اجرا میشه ؟
    core i7 8550
    ram 8
    Nvidea GeForce MX130 2GB
    ویندوز 10 64

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mas

      پشتیبانی

      سلام
      خیر

  • Avatar

    M

    مهمان

    سلام کرک شده؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به M

      پشتیبانی

      سلام
      این بازی ماهیتی آنلاین دارد. روشی که در حال حاضر منتشرشده، یک روش ByPass بوده و قطعا به زودی توسط تیم توسعه‌دهنده مسدود خواهد شد. مدت اعتبار این کرک مشخص نیست. یعنی هرلحظه ممکن است که این روش از کارافتاده و غیرفعال شود! لطفا پیش از دانلود خود به این موضوع دقت فرمایید

  • Avatar

    amin

    مهمان

    بعد از خارج کردن فایل ها وقتی بازی رو اجرا میکنیم میزنه press space to start و هرچه space میزنیم بازی استارت نمیخوره و دوباره متن فوق رو مینویسه، فکر کنم بازی مشکل داره لطفا بررسی کنید

    پاسخ دهید
    • Avatar

      امیر در پاسخ به amin

      مهمان

      سلام خسته نباشید این بازی رو سیستمcore i7 12700و ۳۰۵۰tiبالا میاد و رم 16 احرا میشه؟

    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به امیر

      پشتیبانی

      سلام
      بله

  • Avatar

    pooria

    مهمان

    سلام . میشه لطفا روش استفاده از بایپس رو بفرمایید؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    بنده خدا

    مهمان

    سلام خسته نباشید. یک سوال ، با دوست هامون باز یمیخوایم بکنیم باید حتما کنار هم باشیم یا آنلاین هم میشه؟

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 48 دیدگاه