دانلود بازی Darksiders III The Crucible برای PC
دانلود بازی Darksiders III The Crucible برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Darksiders III The Crucible برای PC

پارسی گیم 8 اسفند 1397 52 دیدگاه
31,586 بازدید

دانلود بازی Darksiders III The Crucible برای کامپیوتر

Darksiders III The Crucible ادامه‌ی سری پرطرفدار Darksiders است که توسط THQ Nordic منتشر شده است. پس از ورشکست شدن خالق Darksiders، THQ، تصور می‌شد که این سری فراموش می‌شود اما یک کمپانی‌‌ نوپا با تغییر نام خود به THQ Nordic، این سری را خریداری کرد و Darksiders III The Crucible را معرفی کرد. این بازی در سبک Hack and Slash است و با دوربین سوم شخص، مبارزاتی سریع و جذابی را به شما ارائه می‌دهد. بازی یک محیط جهان آزاد را به بازیبازها ارائه می‌دهد و معماهای زیادی در محیط بازی وجود دارد. این بازی توسط Gunfire Games توسعه‌یافته و THQ Nordic بازی را روانه‌ی بازار کرده است.

داستان بازی، موازی با وقایع دو نسخه‌ی قبل است؛ شما در نقش یکی از چهار سوارکار افسانه‌ای به نام Fury هستید. او سوارکار آخرالزمان به حساب می‌آید و به دنبال شکار و کشتن هفت گناه کبیره به دستور انجمن Charred است. شخصیتی به نام Lord of the Hollows کمک‌های زیادی را به شما در طول بازی خواهد کرد و توانایی‌های قدرتمندی را به Fury می‌دهد.Lord of the Hollows یک شخصیت مثبت نیست و اهداف خاص خود را دارد که این‌گونه از شخصیت‌ها را زیاد در دنیای Darksiders می‌توانید پیدا کنید. داستان بازی جذاب و سرگرم‌کننده است و شما را در بخش‌های خاصی از بازی، ذهن شما را شدیداً درگیر می‌کند.

Darksiders III - The Crucibleدربسته الحاقی جدید بازی Darksiders III به نام Crucible باید آستانه تحمل خود را بسنجید و دوام آوردن در دنیای بازی به سادگی دفعه‌های قبلی نیست. قوانین کاملاً ساده هستند. هرگاه وارد The Crucible شوید، با فردی برخورد می‌کنید که شما را از تمام چالش‌های روبه‌رویتان آگاه می‌سازد و بعدازآن است که 101 موج از دشمنان مانند مور و ملخ روی سر شما می‌ریزند و فقط می‌توانید صدای کلیک را بشنوید. البته قبل از آن لازم است که یک مرحله خاص را بگذرانید و بعد از آن است که موج 25 به بعد شروع می شود و امان از شما خواهد برد. همان طور که گفتیم مرحله جدیدی به نام گناه دوم بعد از بیست و پنجمین موج حمله پدیدار می‌شود و به همین صورت باید بعد از هر 25 موج، یک مرحله جدید را پشت سر بگذارید. این بسته الحاقی جایزه‌های جذابی برای بازیکنان آماده کرده است و می‌توانید زره‌های جدید و البته آیتم‌های به‌دردبخوری دریافت کنید. چالش آخری که پیش روی شما است از همه‌ی آن‌ها سخت‌تر است و باید موجودی به نام Wicked K را به خاک و خون بکشانید. یادتان باشد که تنها قدرتمندترین جنگجوها قادر به دسترسی به Crucible هستند و باید گناه اول را به‌عنوان ورودی شکست دهید و پس از آن باید از اسم‌ورسمی که به دست آورده‌اید دفاع کنید. The Crucible سخت‌ترین چالشی است که در DarkSiders III با آن مواجه خواهید شد.

در بازی شما خواهر دو شخصیت War و Death را کنترل می‌کنید که این شخصیت، غیرقابل‌پیش‌بینی‌ترین شخصیت از بین چهار سوارکار است. در مبارزه، او از شلاق، شمشیر، چاقو و جادوهای مختلف استفاده می‌کند که سبک مبارزه‌ای او، تفاوت‌های قابل‌توجهی با War و Death دارد. Fury می‌تواند شکل‌های مختلفی به خود بگیرد که در این شکل‌ها، می‌تواند از قدرت‌ها و سلاح‌های خاص و متفاوتی استفاده کند؛ برای مثال یکی از این شکل‌ها، شکل آتشین او است که قدرت‌ها و سلاح‌های توانمند آتشی را به او اضافه می‌کند. دشمنان نسبت به نسخه‌های قبلی، قوی‌تر هستند اما در تعداد کمتری به شما حمله می‌کنند که تعدادی از دشمنان را در نسخه‌های قبلی، مشاهده کرده‌اید. همانند نسخه‌های قبلی، پازل‌ها و معماهای محیط، بخشی جدا نشدنی از بازی هستند که شلاق Fury، تأثیر زیادی در حل کردن این معماها دارد. همانند نسخه‌ی اول و برخلاف نسخه‌ی دوم، سیستم ارتقای level و ساخت آیتم در بازی وجود دارد. دنیای بازی با پیشرفت شما، خطرناک‌تر می‌شود و چالش‌های سخت‌تری در مقابل شما قرار خواهد گرفت که مانع از حوصله سربر شدن بازی می‌کند.

اگر از طرفداران سری Darksiders یا سبک Hack and Slash هستید، Darksiders 3 یک تجربه‌ی جذاب و سرگرم کننده خواهد بود که به این زودی‌ها فراموش نمی‌شود. این بازی، ریشه‌های دو نسخه‌ی قبلی خود را نگه داشته است و با اضافه کردن المان‌های جدید، تجربه‌ای ناب را به شما ارائه می‌دهد.

در ادامه برای دانلود بازی با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: AMD FX-8320 (3,5 GHz) / Intel i5-4690K (3,5 GHz) or better
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660 / Radeon R7 370 with 2 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7 / 8 / 10 64 bit
Processor: Intel Core i7-3930K (3.2 GHz)/AMD Ryzen 5 1600 (3.2 GHz) or better
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 480 / NVIDIA GeForce GTX 970 with 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Additional Notes: We recommend using a controller.

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Darksiders III The Crucible is a hack and slash action-adventure video game developed by American studio Gunfire Games and published by THQ Nordic. It is a sequel to Darksiders II and the third entry in the Darksiders series. The game was released on November 27, 2018 for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One.Darksiders III The Crucible is an action-adventure game. Players take control of Fury, sister of War and Death, two of the Four Horsemen of the Apocalypse, from a third-person perspective. Fury, a mage who is described as the most unpredictable and enigmatic of the Four Horsemen, relies on whips, swords, flails, daggers and magic in combat. Fury can take on multiple different elemental forms in order to enhance her combat capabilities by granting her new weapons, attacks and traversal abilities. One of these many forms is a Flame form.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.6 گيگابايت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.3 از میانگین رای 7 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 52 دیدگاه
  • Avatar

    احسان

    مهمان

    سلام ظاهرا بازی dark sidres 3 خودش شامل زیرنویس فارسی میخواستم قبل دانلود بدونم این نسخه هایی هم که شما گذاشتین زیرنویس فارسی رو داره؟

    پاسخ دهید
    • Avatar

      ALI در پاسخ به احسان

      مهمان

      بله من دانلود کردم اینم زیرنویس فارسی داره

  • Avatar

    محسن

    مهمان

    سلام من نسخه codex رو دانلود کردم و موقع اکسترکس فایل اول این ارورو میده:
    you need to have the following volume to continue extraction و در ادامش
    insert a disk with this volume and press ok to try again or press cancel to break extraction مشکل از چیه؟ ممنون میشم راهنمایی کنین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محسن

      پشتیبانی

      سلام
      تمام پارت ها رو باهم انتخاب کرده و Repair کنید سپس پارت های ریپر شده رو اکسترکت کنید
      حتما از آخرین نسخه نرم افزار وینرار استفاده کنید

  • Avatar

    mohsen

    مهمان

    سلام نسخه ای از این بازی برای ویندوز 11 نیومده یا نصب میشه روی 11؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به mohsen

      پشتیبانی

      سلام
      مشکلی نیست

    • Avatar

      روزبه در پاسخ به mohsen

      مهمان

      سلام این بازی یه مشکل گرافیکی داره که تصویر و صفحه نمایش با هم نمیخونن مشکلش با تغییر رزولوشن هم حل نمیشه من حتی از حالت تمام صفحه به پنجره تغییرش دادم تصویر شده بود نصف صفحه کامپیوتر بازم درست نشد. اولین بازیه که میبینم این ایراد رو داره. راه‌حل چیه؟

  • Avatar

    محمد معین

    مهمان

    سلام وقتتون بخیر خسته نباشید.
    ببخشید من نسخه فیت گرل بازی دارک سایدرز ۳ رو دانلود کردم در مورد نصب بازی هیچ مشکلی نداشتم و کامل بازی نصب من فقط یک مشکل دیگه دارم و اون این هست که بازی انگار از مانیتور لپتاب من بزرگتره و نصف دکمه های بازی از مانیتور من زدن بیرون و قابل مشخص بودن نیستن و این در حالیه که من تمام بازی های قبلی رو از سایت خودتون دانلود کردم و هیچ مشکلی نداشت و درایورهای لپتاب هم همه بروز هستن و لپتابم هم مشخصاتش به این صورت هست
    core i5 11400h
    rtx 3050ti 4 gig
    ram 16 gig ddr4 3200
    ممنونم میشم اگر بفرمایید چطور این مشکل رو برطرف کنم چون خیلی به سری های دارک سایدرز علاقه دارم. با تشکر.

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمد معین

      پشتیبانی

      سلام
      از تنظیمات رزولوشن رو تغییر بدین

  • Avatar

    محمدصالح

    مهمان

    یک سوال : الان هم اصل بازی هست هم DLC یا فقط DLC هست؟ میشه بین بازی اصلی و DLC انتخاب کرد؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به محمدصالح

      پشتیبانی

      بازی به همراه DLC هست

  • Avatar

    Mohamad

    مهمان

    سلام روی این سیستم اجرا میشه و اینکه مشکلی برای cpu ایجاد نمیکنه
    Cpu i3 4130 3.40ghz
    رم ۸
    گرافیک gt 1030 2gig gddr5
    ممنون میشم سریع جواب بدین

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به Mohamad

      پشتیبانی

      سلام
      مشکلی نیست

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 52 دیدگاه