The-Game-Awards
یحیی رحیمی

نامزدان دریافت جوایز The Game Awards 2020 هفته آینده معرفی می‌شوند

یحیی رحیمی 22 آبان 1399 بدون دیدگاه
236 بازدید

مراسم The Game Awards امسال به دلیل شیوع ویروس کووید 19 و محدودیت‌های ایجادشده، به‌صورت آنلاین برگزار خواهد شد. جئوف کیلی، مجری مراسم، قول برگزاری مراسم بزرگ‌تر از سال‌های پیش را داده و به‌تازگی هم خبر از معرفی نامزدان دریافت جوایز امسال در هفته آینده داده است.

جئوف کیلی با انتشار توییت تازه‌ای، خبر از معرفی نامزدهای دریافت جوایز The Game Awards امسال در تاریخ 28 آبان ماه داده است. کمتر از یک هفته به آن تاریخ مانده و نیازی به انتظار زیادی نیست. قرار است نامزدهای مراسم، از طریق استریم زنده معرفی شوند که چنین فرمتی، در طول سال‌های گذشته بارها استفاده‌شده است. اگر به دنبال تماشای استریم هستید، روز چهارشنبه و ساعت 20:30 به‌وقت‌ایران، منتظر پخش آن باشید.

مشخص نیست کدام بازی‌ها در مراسم امسال شرکت داده خواهند شد. کیلی مدتی پیش‌گفته بود که بازی‌های خارج از تقویم امسال هم ممکن است در تعدادی از جوایز شرکت داده شوند. بازی Cyberpunk 2077 ازجمله عناوینی بود که شانس زیادی برای دریافت جایزه بهترین بازی سال را داشت اما به دلیل تأخیر انجام‌گرفته، از مراسم امسال کنار گذاشته‌شده و این بازی در رویداد سال 2021 شرکت داده خواهد شد. با این حساب شانس دریافت جایزه بهترین بازی توسط The Last of Us Part II بالا می‌رود و این بازی ممکن است جوایز زیادی را درو کند.

رویداد The Game Awards 2020 هم‌زمان با انتشار بازی Cyberpunk 2077 برگزار خواهد شد. روز 10 دسامبر به‌عنوان هدف انتخاب‌شده و امسال شاهد اضافه شدن یک دسته‌بندی جدید به نام بهترین بازی با گزینه‌های دسترسی‌پذیری اضافه‌شده است. این دسته‌بندی به بررسی بازی‌هایی می‌پردازد که گزینه‌های بیشتری برای افراد معلول در نظر گرفته‌اند. منتظر برگزاری مراسم امسال در روز 10 دسامبر برابر با 20 آذر شمسی باشید. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.