cyberpunk 2077
یحیی رحیمی

استودیو CD Projekt RED از میزان پیش فروش Cyberpunk 2077 رضایت دارد

یحیی رحیمی 9 شهریور 1398 بدون دیدگاه
638 بازدید

بازی Cyberpunk 2077 قطعا یکی از مورداتنظار ترین بازی هایی است که در سال آینده میلادی شاهد عرضه آن خواهیم بود. استودیو با ویدیوها و تصاویری که از بازی منتشر کرده است، همه را مجذوب خود ساخته است. بازی بدون شک از نظر فروش هیچ مشکلی نخواهد داشت و ممکن است حتی چندین رکورد مختلف را نیز جابه جا کند. استودیو CD Projekt RED اخیرا از میزان پیش فروش بازی خبر داده است و گفته است که به دنبال تبدیل استودیو به یک بازی دو فرانچایزه است و می خواهد بین توسعه Cyberpunk و The Witcher سویچ کند.

استودیو در آخرین جلسه توجیه مالی خود تایید کرده است که آن‌ها از تعداد فوق العاده پیش فروش بازی رضایت کامل را دارند و اینکه میزان پیش فروش بازی فوق العاده مناسب است. استودیو انتظار دارد که تعداد فروش کلی بازی از The Witcher 3 بیشتر شود و البته آن‌ها هنوز مایل به اعلام تعداد پیش فروش های بازی نیستند زیرا که هنوز زمان زیادی تا عرضه بازی مانده است و بیشتر پیش فروش ها نیز در روزهای آخر انجام می گیرد و به خصوص زمانی که نقدهای بازی بیرون آمده است و دیگر همه می دانند که به یک بازی فوق العاده جذاب و پرطرفدار روبه رو هستند.

این اتفاق دقیقا برای بازی The Witcher 3 افتاد و نقدهای مثبت باعث شد که فروش بازی به حد عجیب و غریبی برسد. اما CD Projekt RED انتظار دارد که میزان فروش Cyberpunk 2077 از اینها نیز بیشتر شود زیرا که بودجه بیشتری برای آن کنار گذاشته است و البته کیفیت کار نیز فوق العاده بالا بوده است و به نظر آن‌ها فوق العاده از فروش بالای بازی نیز اطمینان دارند و با اعتماد به نفس در موردش صحبت می کنند.

بازی Cyberpunk 2077 در تاریخ 16 آوریل 2020 برای کنسول های نسل هشتم و PC عرضه خواهد شد. امروز گیم پلی بازی نیز منتشر شد که تماشای آن می تواند کمک زیادی به درک بازی کند.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.