دانلود بازی Kynseed برای PC
دانلود بازی Kynseed برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Kynseed برای PC

پارسی گیم 8 آبان 1399 بدون دیدگاه
3,327 بازدید

دانلود بازی Kynseed برای کامپیوتر

غالب ما انسان‌ها وحشت زیادی از مرگ داریم اما همچنان که لاکان می‌گوید، اگر باور به مرگ نبود، ما همگی روان‌پریش‌هایی نابود بودیم. گاهی می‌اندیشم که ای‌کاش به‌جای سوگ و وحشت، مرگ را یک پایان شیرین می‌دیدیم، مانند یک دریچه کوچک که ما را از تاریکی و دنیای پوچ اطراف جدا می‌کند و در ابدیت غرقمان می‌کند. بازی Kynseed تماماً در مورد عمر کردن و مردن است، حداقل زمانی که پایان می‌یابد. این اثر نقش‌آفرینی سنتی توسط توسعه‌دهندگان قبلی بازی Fable به نام PixelCount Studios ساخته‌شده که مکانیسم جالبی دارد و باید حواستان به یک مزرعه کوچک باشد و به درختان موجود برسید و هر بار، درختان جدیدی را بکارید و آن‌ها را آب دهید و به حیوانات رسیدگی کنید و محصولات را داخل بازار به فروش برسانید و اوقات خوشی را تجربه کنید.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازی Kynseed، پیر شدن و مردن ساکنان و طبیعت آن است و حتی حیوانات خانگی هم ممکن است پس از مدتی از دنیا روند و مانند دیگر بازی‌ها، تا دقیقه و آخر و بی‌نهایت زنده نخواهند ماند. درواقع پایان تمامی موجودات بازی به مرگ ختم می‌شود و استودیو تمرکز ویژه‌ای روی این بخش داشته است. آزادی عمل زیادی در بازی خواهید داشت و می‌توانید شغل آهنگری را انتخاب کنید یا اینکه فروشگاه بزنید یا مزرعه‌داری کنید، در تمامی این حالات ماجراهای جالبی جلوی شما خواهند بود. شخصیت‌های زیادی در بازی حاضر هستند که می‌توانید رابطه‌ای نزدیک با آن‌ها برقرار کنید تا در زمان سختی، به شما کمک کنند. جهان بازی سرشار از وقایعی سحرآمیز است که باید به‌آرامی پرده از آن‌ها بردارید و راز بزرگ بازی را کشف کنید.

در بازی Kynseed زندگی افراد مختلفی را به‌صورت دوبعدی و پیکسلی خواهید چشید و پوچی زندگی را کاملاً درک خواهید کرد. امکان ازدواج و تشکیل خانواده وجود دارد و روزبه‌روز یک زندگی عادی را خواهید چشید که ازاین‌جهت، قابل‌تحسین است. فعالیت‌های زیادی مانند ماهی گیری و شکار وجود دارند که یکی از راه‌های به دست آوردن منابع اولیه در دنیای بزرگ بازی هستند که زندگی را برای شما شیرین خواهند. اوایل بازی با شور و شوق جوانی سپری می‌شود اما کم‌کم روزهای آرام و تاریک پیری را هم خواهید دید و ممکن است آن موقع بر اساس شخصیت و طرز فکری که دارید، از سرنوشت شخصیت‌ها خوشحال یا ناراحت شوید اما یادتان باشد که بالاخره مرگ به سراغ شما می‌آید و این زندگی پوچ را که به آن دل‌بسته‌اید و معنی داده‌اید را از شما می‌گیرد. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، لینک دانلود بازی Summer in Mara و Farmers Dynasty را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Kynseed با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or Higher
Processor: Intel Core i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 Compatible Video Card
DirectX: Version 11
Storage: 550 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Kynseed is a sandbox life sim RPG brought to you by developers who worked on the Fable series for Lionhead Studios.
Live your life in a quirky world where everyone ages and dies, including your pets! Take control of the mystical Kynseed and grow your family legacy over generations as you pass your skills and powers down to your children.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.