دانلود بازی Last Kids on Earth and the Staff of Doom برای PC
دانلود بازی Last Kids on Earth and the Staff of Doom برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Last Kids on Earth and the Staff of Doom برای PC

پارسی گیم 15 خرداد 1400 2 دیدگاه
3,699 بازدید

دانلود بازی Last Kids on Earth and the Staff of Doom برای کامپیوتر

سوژه آخرالزمان در کنار هیولاها و زامبی‌ها، جذابیتش باوجود تکراری بودن هرگز از دست نمی‌رود. سالانه بازی‌های بسیار زیادی با محوریت همین موضوع وارد بازار می‌شوند و تنها چیزهای کوچک و جزئی را برای متفاوت بودن با یکدیگر تغییر می‌دهند. بازی Last Kids on Earth and the Staff of Doom از استودیو Stage Clear این سبک از دنیای آخرالزمانی را از دید نوجوانان برای شما روایت می‌کند تا با کنترل آن‌ها سرنوشتشان را در این دنیای خطرناک رقم بزنید.

شما در شهر Wakefield قرار دارید و با 4 نوجوان با نام‌های Jack، Quint، June و Dirk آشنا می‌شوید. دنیای بازی مملو از زامبی‌ها و هیولاهای وحشتناک است و شما باید با هدایت این گروه چهارنفره، باید برای هدفی بزرگ بجنگید که جلوگیری از رسیدن شخصیت بد داستان به اسم Malondre به شئ قدرتمند Staff of Doom است.

بازی با زاویه دوربین ایزومتریک دید خوبی از نقشه و دنیای خودش در اختیار شما قرار می‌دهد. هرکدام از این 4 نوجوان، قابلیت‌های منحصربه‌فرد و متفاوتی دارند که در مواقع حساس و نبرد با هیولاها به کمک شما خواهند آمد. همچنین با استفاده از سیستم Crafting بازی می‌توانید تجهیزات، سلاح‌ها و قابلیت‌های خود را ارتقا دهید تا به‌مرور با پیشروی در مراحل بازی قوی‌تر شده و برای مبارزات سخت‌تر در مراحل پایانی آماده‌باشید. مرکز اصلی شما هم یک ‌خانه درختی است که باید در مواقع مختلف از آن مقابل حمله زامبی‌ها مراقبت کنید. این خانه درختی قابلیت‌های مختلفی داشته و هرکدام قابل ارتقا نیز هستند.

بازی این امکان را می‌دهند که 4 نفر به‌صورت هم‌زمان و Co-op با یکدیگر بازی کنند و لحظات شاد و سرگرم‌کننده‌ای را در آن داشته باشند. سبک کارتونی و جذاب گرافیک بازی در کنار گیم پلی ساده‌اش، آن را برای طیف سنی گسترده‌ای مناسب کرده است تا به‌سادگی اعضای یک خانواده بتوانند باهم این عنوان را تجربه کرده و لحظات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کنند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Trollhunters Defenders of Arcadia را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Last Kids on Earth and the Staff of Doom با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i3 Skylake | AMD FX-6000
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon R7 260X | NVIDIA GeForce GTX 750 Ti
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 64-bit
Processor: Intel i5 Coffee Lake | AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 570 | NVIDIA GeForce GTX 970
DirectX: Version 12
Storage: 10 GB available space
Sound Card: DirectX compatible soundcard

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Battle hordes of zombies and monsters in The Last Kids on Earth and the Staff of Doom, a semi open world action RPG that tells a new story in the post-apocalyptic town of Wakefield. Playing as teen survivors Jack, Quint, June or Dirk, you’ll explore zombie-infested streets on your quest to stop Malondre, a powerful adversary from obtaining the Staff of Doom. When you are surrounded by enemies, use your heroes’ unique combat skills to defend the tree house. Summon sorcerer Bardle, warrior Skaelka and other allies for help in battle. Craft upgrades to strengthen your abilities, the treehouse, and getaway vehicle Big Mama. Up to 4 players can tackle the story together in couch co-op or take on waves of enemies in Horde Mode. Can you defeat giant bosses from the animated series, including an all-new enemy, Malondre?

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    بهزاد

    مهمان

    سلام من دکمه B(گزینه هاش مقل xbox است) پیدا نکردم لطفا راهنمایی کنید ممنون از سایت خوبتون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    میــــلاد

    مهمان

    جالبه! شخصیتا شبیه جسی، اولیویا، اکسل، پترا توی بازی حالت داستانی ماینکرافته…
    البته مشابه اولیویا پسره اینجا.

    پاسخ دهید