دانلود بازی Summer in Mara برای PC
دانلود بازی Summer in Mara برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Summer in Mara برای PC

پارسی گیم 29 خرداد 1399 بدون دیدگاه
4,290 بازدید

دانلود بازی Summer in Mara برای کامپیوتر

سری بازی The Legend of Zelda دنیای تازه‌ای به روی ما گشودند و آغازگر روزگار تازه‌ای بودند. سال گذشته استودیو مستقل Chibig پروژه‌ای را در کیک استارتر بارگذاری کرد که سریعاً نیز هزینه تولید آن جمع‌آوری شد. بازی Summer in Mara گشت‌وگذار در جزیره‌ای استوایی است که تجربه‌ای ماجراجویانه را در دنیایی بسیار زیبا و چشم‌نواز با گیم پلی بر پایه جستجو و جمع‌آوری ارائه می‌دهد. شما داخل جزیره‌ای زیبا قرار دارید و باید تنهایی زندگی خود را بچرخانید. برای این کار نیز انواع و اقسام ابزارها در نظر گرفته‌شده‌اند و همچنین روایت داستانی زیبایی نیز شمارا پله به پله با این دختر کوچک و بامزه آشنا می‌کند.

داستان بازی Summer in Mara، شخصیت Koa را به نمایش می‌گذارد. بعد از غرق شدن کشتی، او حالا مجبور به زندگی در جزیره‌ای ناشناخته همراه مادربزرگش می‌شود. هر دوزندگی زیبا و آرامی در جزیره دارند اما همه‌چیز به این آرامی پیش نمی‌رود. درواقع به دلایلی عجیب، داستان شمارا وارد نقاط جدیدی از زندگی کوا می‌کند. موجودی عجیبی به نام ناپوپو سروکله‌اش پیدا می‌شود و همین شمارا درگیر مراحل تازه‌ای می‌کند. جدا از آن، زندگی در جزیره فوق‌العاده دل‌نشین و جالب است. به کشاورزی خواهید پرداخت، دنبال جنگل‌های استوایی می‌روید و همچنین از حیوانات و پرندگان خارق‌العاده این سرزمین دیدن خواهید کرد. هدف بازی چسبیدن به جزیره و مدیریت آن است. همچنین ساخت ابزارهای تازه هم کمک زیادی به شما خواهد کرد. با پیشرفت در بازی یک قایق می‌سازید و به دیگر جزایر نیز سفر خواهید کرد و آنجا هم شروع به کشاورزی و گسترش زندگی می‌کنید.

بازی Summer in Mara با ظاهر بامزه‌اش ساعت‌ها شمارا تحت تأثیر قرار می‌دهد. درواقع بیش از 20 جزیره در بازی وجود دارد و فکر نکنید که تنها با چند ساعت بازی می‌توانید سروته آن را بهم بدوزید. همچنین ویژگی تغییر ظاهر و ساختمان‌های جزیره هم در اختیار شماست و به سلیقه خود، محیط را تغییر دهید. همین تغییرات شمارا با 25 شخصیت نیز آشنا می‌کند و حدود 300 مرحله متفاوت را پیش روی شما می‌گذارد. از بزرگ‌ترین ویژگی‌های بازی، وجود چرخه شب و روز است و تأثیر این را در اتفاقات داستان درک خواهید کرد. به‌طور کل تجربه‌ای بی‌نظیر در بازی Summer in Mara پیش روی شماست که هیچ‌گاه از مأموریت‌هایش خسته نخواهید شد و هیجان اولیه بازی حفظ می‌شود. در این سبک بازی‌های Stardew Valley و Tech Support Error Unknown را هم امتحان کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Summer in Mara با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Celeron G1820 / AMD Athlon II X3 455
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GT 430/ AMD Radeon R5 240
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 / AMD Radeon HD 7850
DirectX: Version 11
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

‘Summer in Mara’ is a summer adventure with farming, crafting, and exploring mechanics set in a tropical archipelago. ‘Summer in Mara’ is a single-player experience in a calm, relaxing environment, with a handmade look and an exciting narrative. You will be Koa, a little adventurer girl who wants to explore the world that surrounds her. In ‘Summer in Mara’ you’ll have to take care of your own island, harvest your crops, create new tools and buildings, and sail with your boat to discover new islands and secrets.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.