پارسی گیم

دانلود بازی Farmer’s Dynasty برای PC

پارسی گیم 8 آذر 1398 1 دیدگاه
7,611 بازدید

دانلود بازی Farmer’s Dynasty برای کامپیوتر

کشاورزی یکی از مفرح‌ترین و البته سخت‌ترین شغل‌های دنیاست. لذت کار کردن با ماشین‌آلات کشاورزی میان گندم‌های زرد و رسیده فوق‌العاده است. همه نمی‌توانند این لذت فراموش‌نشدنی را بچشند و خب دنیای بازی‌های ویدیویی به چه دردی می‌خورد؟ تابه‌حال هر چه خواسته‌ایم را در این کالبد فلزی شبیه‌سازی کرده‌ایم و حالا به لطف استودیوی Toplitz Productions می‌توانیم بهترین شبیه‌ساز کشاورزی که تابه‌حال ساخته‌شده است را تجربه کنیم. بازی Farmer’s Dynasty یک تجربه کاملاً جدید از کشاورزی را با ترکیب المان‌های زندگی واقعی و نقش‌آفرینی با یک بازی شبیه‌ساز کشاورزی و کشت و کار ارائه می‌دهد.

آن روزهای خوب قدیم که به مزرعه پدربزرگ سر می‌زدیم را یادتان هست؟ همان موقع که روی تراکتور می‌نشستیم و در زمین‌های گسترده می‌چرخیدیم و زمین را شخم می‌دزدیم؟ خب حالا دقیقاً دوباره به مزرعه برگشته‌ایم و دوستان قدیمی کارهای همیشگی! حالا هدف این است که دوباره آن مزرعه بزرگ و چشم‌نواز پدربزرگ را آباد کنیم و هزاران دلار پول از آن بیرون بکشیم. بازی Farmer’s Dynasty پر از کارهای سرگرم‌کننده و جذاب است که ساعت‌ها شمارا سرگرم خود نگه می‌دارد. باید مزرعه‌ای متفاوت با آنچه دیده‌اید را از نو بسازید و بعدازآن دست‌به‌کار شوید. زمین را با ابزار مناسب شخم بزنید و انواع و اقسام محصولات کشاورزی بکارید. همه‌چیز از دل این خاک حاصل خیز رشد می‌کند و همین است که برای شما پول می‌سازد. این بازی علاوه بر کشاورزی، بخش‌های متنوع دیگری را نیز در بردارد و برای نمونه باید اسطبل بسازید و حواستان به گاوها باشد که آن‌هم بخشی از منبع درآمد شماست.

بازی Farmer’s Dynasty لذت روزگار دور میان بوی گندمزار غرق باد است. مراحل مختلف برای از بین بردن حس یکسانی پیش رویتان قرار می‌گیرد و می‌توانید کنترل تمام ماشین‌آلات و فرایند تولید را به دست بگیرید. باید کار با آن‌ها را نیز خوب یاد بگیرید تا بتوانید بیشترین میزان سود را از آن به دست آورید. جالب است که خودتان می‌توانید به سمت کشاورزان دیگر بروید و محصولاتتان را با صحبت کردن به فروش برسانید! ممکن است دلتان بخواهد که یک گل خانه راه‌اندازی کنید و خب چه بازی بهتر از Farmer’s Dynasty برای این کار؟ از شیر مرغ تا جان آدمیزاد در این بازی یافت می‌شود و تعادل خوبی میان کشاورزی و المان‌های نقش‌آفرینی وزندگی عادی ایجادشده است. اگر به این بازی علاقه‌مند هستید می‌توانید نگاهی به Farming Simulator 19 و My Time At Portia بیندازید.

در ادامه برای دانلود بازی Farmer’s Dynasty با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: Intel Core2Duo / AMD X2, min. 2.2 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU, min. 1.5GB dedicated VRAM (AMD Radeon HD 7000 series / NVIDIA GeForce GTX 500 series)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel i5 / AMD X4, min. 2.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: DirectX 11 compatible GPU, min. 2GB dedicated VRAM (AMD R9 300 series / NVIDIA GeForce GTX 900 series)
DirectX: Version 11
Network: Broadband Internet connection
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Farmer’s Dynasty offers a totally new gaming experience by mixing elements of a life simulation with role-playing elements and a classical farming simulation game. Remember the good old days visiting your grandfathers farm? The time when you were sitting on your grandfather’s tractor together with him driving around and working on your fields? You are back on your farm now. The past years have been full of work for you in the city but you never forgot the good old times. The dream always lived in you: to rebuild your grandfather’s farm and start your own dynasty – let the dream come true!

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 7.59 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.0 از میانگین رای 5 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    farshid

    مهمان

    سلام وقت بخیر من نصب کردم و محتویات داخل پوشه codex رو کپی کردم در محل نصب وقتی احرا میکنم یه صفحه سفید میاد با یه پیام که نوشته هاش انگلیسی نیست فقط دکمه ok داره لطفا راهنمایی بفرمایید

    پاسخ دهید