Halo-Infinite
یحیی رحیمی

احتمال انتشار جداگانه بخش داستانی و مولتی پلیر Halo Infinite قوت گرفت

یحیی رحیمی 26 مهر 1399 بدون دیدگاه
321 بازدید

چند وقت پیش شایعاتی از احتمال انتشار جداگانه بخش داستانی و آنلاین بازی Halo Infinite منتشر شد که استودیو آن‌ها را رد کرد و شعله این شایعات خاموش شد. فیل اسپنسر در گفتگو با Kotaku، احتمال انتشار بازی به‌صورت دو بخش جداگانه را مطرح کرده و گفته که این تصمیم به استودیو و مدیران آن بستگی دارد.

پس از به تأخیر افتادن انتشار بازی Halo Infinite که قرار بود اولین بازی انحصاری کنسول Xbox Series X باشد، هیچ خبر رسمی در مورد آن منتشرنشده و نمی‌دانیم که استودیو مشغول به چه‌کاری است و هیلو جدید، چه زمانی از راه خواهد رسید. اسپنسر در گفتگو با وب‌سایت کوتاکو، از انتشار بازی گفته و اینکه هنوز خبری از تاریخ عرضه و بازه زمانی در نظر گرفته استودیو ندارد و توسعه‌دهندگان باید در این مورد تصمیم بگیرند.

خبرنگار در مورد احتمال انتشار جداگانه بخش داستانی و مولتی پلیر بازی Halo Infinite پرسیده و اسپنسر هم جواب قطعی به او نداده اما گفته که احتمال چنین چیزی وجود دارد و Bonnie Ross، مدیر فرانچایز هیلو باید در این مورد تصمیم بگیرد و این تصمیم در دست او نیست:

Phil Spencerما می‌خواهیم که طرفداران حس یک Halo کامل را بچشند و فکر می‌کنم که قادر به بررسی گزینه‌هایی که می‌گویی هستیم و این تصمیمی است که باید روی آن بحث شود و باید اطمینان حاصل کنیم که تصمیم درستی می‌گیریم.

مشخص است که کنترل فرانچایز چندان در دستان اسپنسر قرار ندارد و باوجود مشکلاتی که در زمینه توسعه بازی هیلو پیش‌آمده، ممکن است که استودیو مجاب به انتشار جداگانه بازی بگیرد زیرا مشکلات پیش‌آمده به‌زودی حل نخواهند شد. فعلاً نمی‌توانیم در مورد آینده و نحوه انتشار بازی با قاطعیت صحبت کنیم و این تیم حاضر در استودیو 343 Industries هستند که آینده بازی را مشخص می‌کنند. نظر شما چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.