Rising Storm 2 Vietnam
یحیی رحیمی

بازی‌های مجانی این هفته فروشگاه Epic Games: جنگ با مزه Rising Storm 2 Vietnam

یحیی رحیمی 18 مهر 1399 بدون دیدگاه
662 بازدید

فروشگاه Epic Games مانند هفته‌های پیشین دو بازی مجانی در اختیار کاربرانش قرار داده و از امروز تا هفته آینده، برای دریافت آن‌ها فرصت خواهید داشت. بازی‌های این هفته شامل ABZU و Rising Storm 2 Vietnam می‌شوند که محتوای مناسبی در اختیار علاقه‌مندان بازی‌های ویدیویی به‌صورت مجانی قرار می‌دهند.

بازی Rising Storm 2 Vietnam یک اثر جنگی با تمرکز روی واقعیات جنگ است. همان ابتدا در نقش یکی از سربازان آمریکایی وارد بازی خواهید شد و پس‌ازآن است که دروازه‌های جهنم روی شما باز می‌شود. خبری از ترحم در بازی نیست و مانند ندای وظیفه قرار نیست با خالی شدن یک رگبار گلوله بازهم موفق به تکان خوردن باشید، گاهی اوقات یک گلوله کافی است تا دور مسابقه خارج شوید. پس از چند دقیقه قادر به انتخاب ارتش ویتنام هم خواهید بود. هرکدام از طرف‌های جنگ دارای امکانات و ویژگی‌های خاص خودشان هستند. ویتنامی‌ها قابلیت حرکت در تونل‌های زیرزمینی رادارند اما آمریکایی‌ها توان نظامی و تجهیزات خوبی در اختیاردارند.

مدت‌هاست که سرورهای بازی Rising Storm 2 خلوت بوده‌اند و مجانی شدن آن، می‌تواند روزهای خوش گذشته را در این بازی زنده کند. بیش از 20 نقشه و 50 نوع سلاح در اختیار خواهید داشت تا یکی از بی‌نظیرترین تجارب جنگی را به‌صورت گروهی و کنار دوستانتان تجربه کنید. دیگر بازی مجانی این هفته هم ABZU نام دارد. این بازی شمارا به دنیای زیردریا می‌کشاند و انواع و اقسام گونه‌های جانوری زیر دنیا را به تصویر می‌کشد.

به‌صورت کلی روایت داستانی بازی درباره یک افسانه قدیمی است که در میان فرهنگ‌های مختلف یک جامعه گسترش‌یافته و مربوط به دنیای زیردریا است، شما نیز به‌عنوان یک غواص به این دنیا سفر می‌کنید تا پرده از راز این افسانه بردارید. روایت کلی داستانی بازی متکی به عوامل محیطی است و گیمر برای درک آن می‌بایست این عوامل را مانند پازل در کنار هم قرار دهد. یکی از ویژگی‌های مثبت بازی، موسیقی متن دل‌نشین آن است که ماجراجویی در این دنیای عجیب را برای شما دلپذیر می‌کند.

Rising Storm 2 Vietnam

ABZU

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.