raymand-legends
یحیی رحیمی

بازی Rayman Legends را به رایگان از Epic Games Store دریافت کنید

یحیی رحیمی 9 آذر 1398 1 دیدگاه
1,862 بازدید

فروشگاه Epic Games Store اوایل سال قبلی میلادی به طور گسترده شروع به فروش بازی های ویدیویی کرد. این فروشگاه برای جذب کاربران رقبای خود مانند استیم، استراتژی های مختلفی را پیش گرفت. یکی از این استراتژی ها بستن قراردادهای انحصاری با ناشران بازی بود به نوعی که بازی ابتدا برای این فروشگاه عرضه شود و بعد از طی مدت زمان مشخصی، روی فروشگاه های دیگر نیز عرضه شود. درگیر استراتژی این فروشگاه نیز مجانی کردن یک سری بازی های قدیمی بود. این هفته می توانید Rayman Legends را به صورت رایگان دریافت کنید.

اگر تابستان یادتان باشد، فروشگاه Epic Games Store هر هفته دو بازی جذاب در اختیار کاربران خود قرار می داد. این روند مدتی ادامه داشت و حالا هر هفته یک بازی رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد. این هفته نیز می توانید Rayman Legends را دریافت کنید. این بازی از آخرین نسخه های سری Rayman است که بهترین نسخه آن نیز قلمداد می شود. بازی هنگام عرضه در سال 2013 فروش خوبی نداشت و حالا شانس دوباره ای با این ترفند Epic پیدا کرده است.

تصور کنید به دوران کودکی‌تان بازگشته‌اید، در حال دیدن تصاویر یک کتاب نقاشی هستید و از زیبایی‌های آن لذت می‌برید. Rayman Legends یادآور همان کتاب نقاشی است، یک نقاشی زنده که شما بازیگر آن هستید. داستان بازی بسیار ساده است، Rayman مثل همیشه در خوابی عمیق بوده و هنگامی که بالاخره بیدار می شود، می بیند باید دنیا را از شر مهاجمان نجات داده و دوستان زندانی شده‌اش را آزاد کند، به همین سادگی! بازی از همان اصول گیم‌پلی Origins پیروی می‌کند، حرکت در یک مسیر مستقیم، جمع‌آوری آیتم‌های مختلف، مشت و لگد زدن به دشمنان و فرار با بیشترین سرعت ممکن.

Rayman Legends فعلا تا روز 6 دسامبر میلادی روی Epic Game Store مجانی شده است و اگر مایل به دریافت یکی از بهترین پلتفرمرهای تاریخ هستید، کمی دست بجنبانید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    Ali montazeran

    مهمان

    سلام
    پس چرا هیچ سایتی بک آپش رو نداره؟

    پاسخ دهید