Journey
یحیی رحیمی

بازی Journey به یک باره روی سیستم عامل iOS منتشر شد

یحیی رحیمی 16 مرداد 1398 بدون دیدگاه
630 بازدید

بازی Journey سال 2012 به صورت انحصاری روی کنسول PS3 منتشر شد. این بازی از حیث معنا فوق العاده بود و یک ماجراجویی عجیب و غریب را نمایش می داد. این بازی مدتی پیش روی PC از طریق فروشگاه Epic Games Store منتشر شد و حالا به لطف پابلیشر  بازی به نام Annapurna Interactive، نسخه مخصوص موبایل و iOS بازی نیز منتشر شده است.

همان طور که گفتیم Journey در ابتدا یک بازی انحصاری بود و آن زمان نیز نقدهای مثبت فراوانی دریافت کرد. حتی بعضی منتقدان نمره کامل نیز به این بازی داده بودند. موسیقی بازی آنقدر جذاب و گیرا بود که نامزد دریافت جازه Grammy شد و تا به حال هنرمندان بسیار اندکی به دلیل یک بازی موفق به نامزدی در این جایزه بزرگ موسیقی شده اند. Journey همچنین سال 2015 برای کنسول PS4 نیز عرضه شد و افراد بیشتری را عاشق خود کرد.

این بازی همچنین موفق به دریافت جایزه گینس بیشترین جایزه برده شده توسط یک بازی مستقل و همچنین بالاترین امتیاز روی PS4 شده است. به هرحال این رکوردها در نظر هیچ کس کوچک شمرده نمی شوند. انتشار این بازی روی iOS این امکان را به شما می دهد که برای همیشه و همه جا بتوانید این موجود عجیب را در صحرا و شن هدایت کنید. این بازی البته مجانی نیست و برای دریافت آن باید 5 دلار بپردازید. اگر مایل به دریافت بازی هستید، می توانید از این لینک به فروشگاه اپل هدایت شوید.

بازی های مشابه مانند Flow و Flower نیز گزینه های خوبی هستند و این دو بازی نیز به تازگی روی PlayStation Network عرضه شده اند. اگر به دنبال یک گیم پلی مشابه هستید و از بازی های ایندی خوشتان می آید، این چندتا را از دست ندهید. همچنین می توانید این بازی را از پارسی گیم نیز دریافت کنید. نظر شما در مورد بازی Journey چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.