Activision-Blizzard
یحیی رحیمی

بخش فرانسه شرکت Activision Blizzard تعطیل شد

یحیی رحیمی 17 مهر 1399 بدون دیدگاه
481 بازدید

شرکت Activision Blizzard در طول 18 ماه گذشته با مشکلات جدی دسته و پنجه نرم کرده است و خبرهای زیادی پیرامون بخش فرانسه این ناشر آمریکایی منتشرشده است. اوایل سال 2019 بود که 800 نفر از کارکنان این شرکت اخراج شدند و پس از کش و قوس‌های زیاد، بخش کاری واقع در فرانسه به‌طور کامل تعطیل‌شده است.

بر اساس گزارش منتشر یافته توسط بلومبرگ، شرکت Activision Blizzard به کارمندان حاضر در دفتر ورسای واقع در کشور فرانسه، از تعطیلی کامل خبر داده است. اوایل سال 2019 اعلام شد که حدود 400 نفر کارمند در این دفتر مشغول به کار هستند و وظایف مختلفی مانند بازاریابی، بومی‌سازی بازی و تبلیغات و کارهای مرتبط با نشر بازی در اروپا را انجام می‌دهند.

دفتر ورسای قبلاً در اختیار شرکت بلیزارد بود و خود کمپانی اصلی هم تحت مالکیت شرکت فرانسوی به نام Vivendi قرار داشت و وظایف مختلفی پیرامون بازی‌هایی مان وارکرفت را بر دوش داشت. با خرید بلیزارد توسط اکتیویژن و حذف شرکت Vivendi، دلیلی برای زنده نگه‌داشتن این دفتر وجود نداشت زیرا که تمامی کارها توسط دفتر اصلی واقع در آمریکا انجام می‌شود و به‌نوعی، بار اضافی روی دوش Activision Blizzard قرار گرفت.

فعلاً تعداد کارمندانی که به دلیل تعطیلی دفتر ورسای، شغل خود را ازدست‌داده‌اند، مشخص نیست اما اطلاعات جدید در روزهای آینده منتشر خواهد شد. اکتیویژن در طول ماه‌های گذشته، راه‌هایی برای انتقال کارمندان به دفاتر دیگر پیداکرده و بخش بزرگی از کارکنان، شغل خود را حفظ کرده‌اند اما قطعاً تعدادی هم بیکار شده‌اند. تعطیلی بخش فرانسه قابل پیش‌بینی بود و اکتیویژن از روز اول هم به دنبال حفظ این دفتر نبوده و به‌طور مداوم، کارمندان آن را جابه‌جا کرده است.

نظر شما در مورد اتفاقات اخیر چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.