بازی Call of Duty
یحیی رحیمی

بازی Call of Duty 2022 حالتی مشابه رینبو سیکس خواهد داشت

یحیی رحیمی 14 دی 1400 بدون دیدگاه
596 بازدید

اکتیویژن با ادامه‌ی سنت انتشار یک کالاف دیوتی در هر سال، بازی جدید را احتمالاً در خردادماه امسال معرفی خواهد کرد. بازی Call of Duty 2022 به احتمال بسیار زیاد، ادامه‌ی Modern Warfare خواهد بود و توسط استودیو Infinity Ward توسعه داده می‌شود. این بازی قرار است روایتگر نبرد علیه کارتل مواد مخدر کلمبیا باشد و بر اساس آخرین اخبار بازی، بخش چند نفره دارای حالتی مشابه رینبو سیکس به نام مهاجمان در مقابل مدافعان (Attackers vs Defenders) خواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، یکی از افشاگران مشهور کالاف دیوتی به نام Ralph در صفحه‌ی توییتر خود، اطلاعات تازه‌ای از بازی Call of Duty 2022 با نام احتمالی Modern Warfare 2 منتشر کرده است. او گفته است که حالت چند نفره، شامل مودهای تازه‌ای خواهد بود و یکی از آنها نیز « Attackers vs Defenders» نام دارد. این حالت، شباهت زیادی به بازی Rainbow Six Siege دارد؛ اما با فلسفه‌ی طراحی اکتیویژن توسعه یافته است و گیم پلی آن بهبود پیدا کرده است.

نقشه‌ی این حالت مشابه کالاف دیوتی 4 خواهد بود و وسیع‌تر از مپ‌های رینبو سیکس است. مهاجمان قرار است دارای نقش‌های متفاوتی باشند که توسط نظرسنجی تعیین می‌شوند و در آخر یک نفر نیز به عنوان رهبر گروه انتخاب می‌شود. هر دو تیم یک بازه‌ی زمانی کوتاه برای آماده‌سازی پیدا می‌کنند و پس از آن نبرد شروع می‌شوند. اعضای تیم می‌توانند نقش خود را در این مدت کوتاه تغییر دهند.مشخص نیست آیا مهاجمان باید مشابه رینبو سیکس، دنبال بمب بگردند یا خیر؟

بازی Call of Duty 2022 کالاف دیوتی

ویژگی‌های حالت تاکتیکی Call of Duty 2022

این افشاگر در ادامه اطلاعاتی از سیستم وضعیت (Condition) را منتشر کرده است. این سیستم، وضعیت روحی و جسمی بازیکن را تعیین می‌کند و مهاجمان فرصت کمک کردن به هم‌تیمی خود را پیدا می‌کنند. میزان کمک به سطح جراحت بازیکن بستگی دارد و در صورتی که جراحت بازیکن سنگین باشد، زمان زیادی برای زنده کردن و بازگردانی‌ او به بازی وجود دارد. انجام مأموریت نیز در یک بازه زمانی امکان‌پذیر است و پس از اتمام مهلت، تیمی که به هدف اصلی دست پیدا نکند؛ بازنده خواهد بود.

در مورد مدافعان بازی Call of Duty 2022 باید بگوییم که آنها نیاز به استراتژی ویژه‌ای برای مقابله با هجوم رقیب دارند. اعضای تیم باید به خوبی از تله‌های متفاوت استفاده کنند تا اجازه‌ی پیشروی به رقیب داده نشود. این گروه امکان تخریب نقاط مشخصی مشابه رینبو سیکس را خواهند داشت و دفاع کردن بسته به هوش و استراتژی تیم، متفاوت خواهد بود.

از آنجایی که اطلاعات منتشر شده توسط اکتیویژن تائید نشده است؛ ممکن است تغییراتی در نسخه نهایی ایجاد شود. منتظر انتشار اطلاعات رسمی در مورد بازی Call of Duty Modern Warfare 2 باشید. نظر شما چیست؟

منبع: Essentiallysports

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.